Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@00:31:53 GMT

گلزن سابق صنعت نفت و آقای گل لیگ برتر درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۴۸۳

به گزارش فارس، فونیکه سی، مهاجم مالیایی سابق تیم صنعت نفت امروز بر اثر یک حادثه جان خود را از دست داد.

فونیکه‌سی در فصل ۹۰-۹۱ همراه با تیم صنعت نفت آبادان آقای گل لیگ برتر شد و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به شدت خواهان به خدمت گرفتن او بودند که در نهایت به لیگ امارات نقل مکان کرد.

این مهاجم اهل کشور مالی در سال‌های اخیر در تیم الاهلی کشور سودان توپ می‌زد تا اینکه اینکه امروز بر اثر یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی کولیبالی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، مرگ هموطن خود را تأیید کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز در انزلی میان ملوان و سپاهان برگزار شد. مسابقه‌ای که جنگ بالانشینان محسوب می‌شد و جذابیت‌های زیادی داشت.

اتفاق ویژه این مسابقه گلزنی ملوان در دقایق ابتدایی بود. در شرایطی که هواداران ملوان در فصل رویایی تیم خود از روی سکوها بازیکنان را به حمله به سمت دروازه سپاهان تهییج می‌کردند، شاگردان تارتار روی یک حرکت تمرین شده توانستند گل بزنند.

در دقیقه 12 بازی رضا جعفری همچون دیدارهای گذشته که از سمت راست نفوذ های زیادی داشته و پاس گل های زیادی ارسال کرده، اینبار هم این اتفاق را تکرار کرد و توانست بار دیگر پاس گل بدهد. او از سمت راست جلو رفت، توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا محمدرضا سلیمانی از راه برسد و با یک تکل دروازه نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان را باز کند.

گلزن ملوانی‌ها همان بازیکنی بود که در هفته‌های گذشته بارها دست مهدی تارتار و هم‌تیمی‌هایش را گرفته است؛ سلیمانی که در ذوب‌آهن هم با تارتار کار کرده بود، امسال در ملوان بسیار خوش درخشیده و امروز هم مقابل سپاهان با فرصت‌طلبی خود گلزنی کرد و هواداران خودی را در ورزشگاه سیروس قایقران به وجد آورد.

عکاس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!