Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۹ توصیه هایی را خطاب به فدراسیون های ورزشی یادآور شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این اطلاعیه آمده است: نظر به دستورالعمل های موکد ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، از تمام همکاران در فدراسیون های ورزشی انتظار دارد ضمن اجرای کامل نکات بهداشتی و استفاده کارمندان از ماسک و دستکش, اصول فاصله گذاری اجتماعی و تقویت و توسعه پیگیری امور اداری به صورت الکترونیک و مجازی- به منظور کاهش مراجعات و قطع زنجیره انتقال کرونا -را بجد رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علاوه بر این مواد ضد عفونی کننده در دسترس کارمندان و ارباب رجوع قرار داشته باشد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: باتوجه به اهمیت موضوع سامانه خود اظهاری غربالگری کرونا در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی( salamat.gov.ir) تمام کارمندان با مراجعه به این سامانه در این طرح بسیج ملی مشارکت کنند. این اطلاعیه می افزاید: فدراسیون های ورزشی همچنین عنایت لازم را نسبت به دستورالعمل ها، اطلاعیه ها و مطالب علمی-آموزشی مرتبط با مقابله با کرونا در ورزش داشته باشند و برای دریافت اطلاعات در این زمینه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.ifsm.ir  مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش ستاد مبارزه با دوپینگ کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است