Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم آفریقایی سابق دو باشگاه نساجی و صنعت نفت دار فانی را وداع گفت.
به گزارش آریا، فونیکه سی مهاجم اهل کشور مالی سابق نساجی، ایرانجوان بوشهر و صنعت نفت آبادان که سابقه گلزنی به دو تیم پایتخت پرسپولیس و استقلال را در کارنامه داشت بر اثر یک حادثه درگذشت.
فونیکه سی در فصل 89 - 88 در عضویت تیم نساجی بود که پس از یک فصل حضور در این تیم شمالی در فصل 90 - 89 رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به عضویت تیم ایرانجوان بوشهر در آمد و پس از یک فصل حضور در بوشهر راهی تیم صنعت نفت آبادان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در فصل حضور در نفت آبادان با هت تریک مقابل پرسپولیس خبرساز شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نفت آبادان نساجی مازندران نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

رویداد فن‌آب با هدف حمایت از ایده‌های برتر بهینه‌سازی مصرف آب در صنعت نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، سیدمهدی حجازی اظهار کرد: حامی اصلی رویداد فن‌آب (فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی) شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است و این رویداد با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با اهمیت بهینه‌سازی آب در صنعت نساجی افزود: صنعت نساجی به‌خصوص در بخش چاپ، رنگرزی و تکمیل یک صنعت آب‌بر است و در استان اصفهان هم که قطب صنعت نساجی به‌شمار می‌رود، تعداد قابل توجهی از این واحدها وجود دارند. ازطرفی در دنیا شاهد رشد فناوری‌های مرتبط با مصرف بهینه آب و بازچرخانی آب در صنعت نساجی هستیم که مبحث بسیار مهمی است.

دانشیار دانشکده مهندسی نساجی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان نیز درحال پیشرفت به سمت دانشگاه نسل چهار است به همین علت به فکر حل معضلات پیرامونی خود بوده و در برابر جامعه و اطراف خود مسئولیت دارد، از این‌رو حل مسئله آب در صنعت نساجی، بازچرخانی آن و کمینه کردن مصرف یک بخش اساسی است.

حجازی با بیان اینکه روش‌های سنتی مصرف آب با مصرف بیش از ده‌ها کیلوگرم آب در صنعت نساجی باید به روش‌های نوین تغییر کند، اضافه کرد: هدف این رویداد شناسایی ایده‌های دانشجویی، استارت‌آپی و واحدهای صنعتی دانش‌بنیان است که در این راستا قصد توسعه سبد محصول دارند. در طی این رویداد از صنعتگرانی که در حوزه چاپ، رنگریزی و تکمیل فعالیت می‌کنند نیز دعوت شده تا یک فن‌بازار شکل بگیرد.

وی در رابطه با طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه رویداد بیان کرد: تاکنون ۲۸ طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شده است که ۱۱ طرح در مرحله اول داوری و به مرحله نهایی رویداد راه یافتند. امیدواریم در انتهای رویداد ارتباط بین طرح‌ها و صنعت برقرار شود.

حجازی برقراری ارتباط بین شرکت‌کنندگان و صنعتگران بزرگ در طی این رویداد را مهم‌تر از کسب جایزه دانست و خاطرنشان کرد: روز پنجم اردیبهشت داوری نهایی انجام می‌شود. هر تیم حدود ۱۰ دقیقه ایده خود را مطرح می‌کند، تیم داوری و افرادی که از صنعت در برنامه حضور دارند این ایده را با چالش‌هایی مواجه می‌کنند و به ۳ تیم برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 747357

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست