Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:13:35 GMT

نمایی متفاوت از مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۶۶۲

نمایی متفاوت از مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان

مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان و این گنبد و گلدسته‌ها شبهای زیادی تنها محرم و همراز شهید حاج قاسم سلیمانی بود، بزرگ مردی که در تاریکی و تنهایی شب در میان قبور مطهر شهدای کرمان قدم زد، اشک ریخت و شهادت را از خدا و امام زمانش طلب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مهدیه و مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان در جوار قبور مطهر بیش از هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی نامی آشنا برای دلسوختگانى از سراسر استان است که وجود نازنین مهدی صاحب‌الزمان‌(عج) را در این مکان جستجو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از خیابان اصلی مسجد که به سوی شرق برویم، نمای گنبد و گلدسته‌هایی خودنمایی می‌کنند که نمادی از عشق و دلبستگی مردم کرمان به حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) و نشانی از خداجویی و علاقه‌مندی دیار کریمان به امام حاضر دوازدهم است.

 

اما این روزها این مکان با در آغوش گرفتن پیکر مطهر سپهبد شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی سید‌الشهدای جبهه مقاومت جهانی شده و به ملجاء و پناهگاهی برای همه دلدادگان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

 

این مسجد و این گنبد و گلدسته‌ها شبهای زیادی تنها محرم و همراز مرد بزرگی بود که در تاریکی و تنهایی شب در میان قبور شهدای کرمان قدم زد، اشک ریخت و شهادت را از خدا و امام زمانش طلب کرد و حالا پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم با‌وفایش سردار حسین پور‌جعفری در کنار دیوار شمالی این مسجد در گلزار مطهر شهدای کرمان مدفون شده است و سردار دلها به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

 

بنا بر این گزارش محدوده مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان از شمال به دامنۀ کوه‌های سید‌حسین و اراضی سعیدی ( سیدی) ، از شرق به کوه‌های مسجد حضرت صاحب‌الزمان، از جنوب به باغ بیرم‌آباد و تخت درگاه قلی‌بیگ و خیابان سرباز، از غرب به کوه‌های تندرستان و خیابان شهدا (زریسف) منتهی می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد صاحب الزمان عج کرمان مسجد صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان

سردار حجازی طی دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در این مراسم سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است.

وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد، در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا
  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)