Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسجد مقدس جمکران گفت: راه‌اندازی پویش نذر همدلی از مهم‌ترین برنامه‌های مسجد جمکران است که شامل پویش نذر قربانی و پخش بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم استان است‌. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا روز نیمه شعبان هرروز مستند همدلی از تلویزیون پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌اندازی پویش نذر همدلی از مهم‌ترین برنامه‌های مسجد مقدس جمکران است که شامل پویش نذر قربانی و پخش بیش از 3000 بسته معیشتی در مناطق محروم استان است‌.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: شب نیمه شعبان از ساعت 18 تا 3:30 بامداد برنامه‌ها به‌صورت زنده از رسانه ملی برای مخاطبان پخش می‌شود و مراسم احیا نیمه شعبان نیز برقرار است.

پویش بین‌المللی منجی موعود با محوریت مسجد جمکران برگزار می‌شوددرخواست تولیت مسجد مقدس جمکران از مردم / امسال در نیمه شعبان اجتماع دل‌ها داریم + فیلم

حسین‌آبادی افزود: امسال در طرح ویژه‌ای با عنوان پویش مدافعان سلامت بیش از بیست هزار بسته عیدانه نیمه شعبان برای کادر درمان و مدافعان سلامت استان در نظر گرفته‌شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: آیین نیمه شعبان امسال به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بسترهای رسانه‌ای به‌ویژه رسانه ملی و آیین نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران بدون هیچ‌گونه تجمعی به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران نیمه شعبان پویش نذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب خسارت زیادی به شبکه برق و پست های فوق توزیع برق وارد شده و درحال حاضر شبکه برق ۲۲۸ روستای مناطق مختلف سیل زده بلوچستان قطع است.

به گزارش ایرنا؛ محمد رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت بحران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در فرمانداری کنارک در حال برگزاریست، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در بلوچستان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۶ دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد