Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:02:32 GMT

دستگیری بازیکن فوتبال به جرم دور زدن کرونا!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۷۲۲

دستگیری بازیکن فوتبال به جرم دور زدن کرونا!

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آلکساندر پریوویچ، مهاجم صرب تیم فوتبال الاتحاد عربستان به تازگی قصد داشته تا برای دور زدن قرنطینه خانگی در بلگراد قدم بزند که با اتفاقی خاص مواجه شد.

پریوویچ به دلیل نادیده گرفتن محدودیت‌های اعمال شده در شهر  برای کنترل شیوع ویروس کرونا توسط پلیس بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت صربستان این اجازه را به اداره فدرال پلیس داده تا در صورتی که فردی از قرنطینه تخطی کند دستکیر شود و حالا بازیکن تیم فوتبال الاتحاد طعمه این قانون سختگیرانه شد.

کشور صربستان هم مانند سایر کشور‌های اروپایی این روز‌ها با ویروس کرونا درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: درآمد نجومی رونالدو با وجود شیوع ویروس کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال الاتحاد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین معرفی سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند، پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین، قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور و حضور تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

سعید کشاورزی با حضور در دفتر باشگاه فوتسال کراپ الوند پس از مذاکره و توافق و امضای قراردادی به‌مدت یک فصل هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت. کشاورزی مربی جوان و با تجربه‌ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش ایسنا، کشاورزی در نخستین فصل حضور شهرداری ساوه در لیگ برتر با این تیم عنوان هشتمی را کسب کرد.

پیگیری مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین

به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات والیبال جشنواره نوروزی قزوین تیم‌های شهید رجایی، توحید، راه‌آهن، هشت بهشت و شهدای آتش‌نشانی مقابل رقبا به برتری رسیدند.

در این مسابقات ۲۴ تیم در ۶ گروه چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات والیبال محلات قزوین تحت عنوان جشنواره نوروزی بهار در بهار به میزبانی سالن بعثت قزوین پیگیری می‌شود.

قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتبال کشور

سه داور استان قزوین در لیگ‌های باشگاهی فوتبال مردان و زنان کشور قضاوت می‌کنند.

مجتبی قاسمی و سعید محمدی در دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و آبی‌پوشان جنوب کمک‌های اول و دوم خواهند بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

فاطمه نصیری هم دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و فراایساتیس کران فارس را در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور سوت خواهد زد.

تکواندوکار قزوینی در اردوی تیم ملی

مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی با حضور دوازده تکواندوکار آغاز شده است که مهران برخورداری از ملی‌پوشان استان قزوین هم در این اردو حضور دارد.

برخورداری خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند و قرار است با برگزاری رقابت‌های درون اردویی چهره هشت تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • الاتحاد دنبال جایگزینی ساویچ با فلیپه