Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@23:58:01 GMT

ضرر بزرگ بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۷۶۷

ضرر بزرگ بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا مهم‌ترین اولویت چلسی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی زیادی برای تیم های بزرگ اروپایی شده و بدین ترتیب تقریبا دیگر تردیدی وجود ندارد که بایرن مونیخ حاضر به پرداخت بند 105 میلیون پوندی دائمی ساختن قرارداد این هافبک برزیلی به بارسلونا نخواهد بود و دوره حضور او در بوندسلیگا رو به پایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا نیز علاقه ای به حفظ این بازیکن برای فصل بعد نداشته و چلسی برای خرید فیلیپ کوتینیو وارد عمل شده است. این باشگاه انگلیسی همین حالا نیز مذاکاتی با کیا جورابچیان، مدیر برنامه این ستاره برزیلی آغاز کرده و در حال رایزنی برای انتقال او به لیگ برتر برای فصل بعد است.

اما جالب اینجاست بارسلونا احتمالا با رقمی در حدود 53 میلیون پوند نیز حاضر به فروش فیلیپ کوتینیو خواهد شد که این مبلغ به منزله ضرر 94 میلیون پوندی آنها نسبت به رقم پرداخت شده به لیورپول در زمستان سال 2018 برای خرید این بازیکن است.

فرانک لمپارد علاقه زیادی به جذب فیلیپ کوتینیو داشته و با توجه به پایان محرومیت آبی های لندن از حضور در بازار نقل و انتقالات، آنها به دنبال خریدهای بزرگ برای فصل بعد هستند. اما به نظر می رسد بارسلونا تحت هر شرایطی با فروش فیلیپ کوتینیو ضرر بزرگی کرده و از نظر مالی به شدت آسیب دیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی ویروس کرونا بایرن مونیخ کوتینیو بارسلونا فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال برزیل، پرستاره‌ترین و پرافتخارترین تیم دنیا، ماه گذشته در یک رویارویی هیجان‌انگیز که رقابت دو قدرت مطلق فوتسال آمریکای جنوبی و جهان را به نمایش گذاشت، با نتیجه 2 بر صفر آرژانتین را شکست داد و برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر برد. شاگردان خاویر که با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ازبکستان را بدست آورده‌اند، پیش از این رویداد بزرگ سه دیدار دوستانه را با فرانسه، اوکراین و لیتوانی خواهند داشت و به همین منظور، 14 بازیکن توسط مارکینیوس به اردوی جدید سلسائو فراخوانده شدند.

در فهرست جدید خاویر، نام بازیکنی از تیم بارسلونا دیده نمی‌شود و این مربی به اعجوبه‌های آبی اناری‌ها که شب گذشته قهرمان کوپادِاسپانیا شدند، استراحت داده است. اگرچه ویلیام و ریچارد به ترتیب به عنوان بهترین فلنگ‌های راست و چپ لیگ باشگاهی برزیل برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد. علاوه بر آن‌ها، سه بازیکن دیگر ( لوکاس گومز و لئاندرو لینو بازیکنان مگنوس و هنریکه از جونویل ) که در لیگ ناسیونال برزیل به میدان می‌روند و تنها بازیکنان دعوت شده از لیگ داخلی به شمار می‌روند. سایر ستاره های سلسائو همگی لژیونر هستند که در لالیگا ( لیگا ناسیونال اسپانیا) توپ می‌زنند و اکثریت آن‌ها در ال‌پوزومورسیا حضور دارند.

با این حال، پیتو، ماتئوس، دایگو و فرائو، بزرگ‌ترین غایبین تیم ملی فوتسال برزیل در سه دیدار دوستانه پیش‌روی برابر سه تیم اروپایی‌ محسوب می‌شوند.

تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین، ونزوئلا و پاراگوئه، نمایندگان قاره آمریکا جنوبی در جام جهانی ازبکستان خواهند بود. بزرگترین آوردگاه فوتسال جهان، از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر در ازبکستان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا