Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ماشین‌سازی اطلاعیه‌ای را در واکنش به خبر محرویت از ۳ پنره نقل و انتقالات که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد، صادر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، متن اطلاعیه این باشگاه در خصوص محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالات به خاطر شکایت لوسیانو پریرا به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
با عنایت به انتشار دوباره خبر قدیمی مربوط به آبان ماه سال ۱۳۹۸ از سوی فدراسیون فوتبال درخصوص محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز از پنجره نقل و انتقالات به دلیل شکایت لوسیانو پریرا مندس، به اطلاع می‌رساند، وکیل حقوقی و نماینده ویژه مالک باشگاه از ماه‌ها قبل پیگیری‌های لازم جهت توافق و پرداخت مطالبات بازیکن مذکور را به عمل آورده و در آینده نزدیک موضوع شکایت و محرومیت باشگاه حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال در انتشار اخبار مربوطه دقت لازم را لحاظ فرماید تا موجب نگرانی هواداران این باشگاه نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی لوسیانو پریرا فدراسیون ماشین سازی باشگاه ماشین سازی فدراسیون فدراسیون فوتبال لوسیانو پریرا ماشین سازی باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟