Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:47:00 GMT

زن ۱۰۲ ساله زنجانی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۷۷۲

زن ۱۰۲ ساله زنجانی کرونا را شکست داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر راشدین  با اشاره به بهبودی خانم ۱۰۲ ساله زنجانی مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: این بیمار هشت روز پیش با وضعیت عمومی وخیم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان پذیرش شده بود.

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان سال تولد خانم بهبود یافته را بر اساس شناسنامه ۱۲۹۷ اعلام و تصریح کرد: این بیمار با تلاش کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) و البته لطف خداوند بهبود یافته و حدود سه ساعت پیش از این مرکز درمانی مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اعضای خانواده این بیمار بهبود یافته برای انتشار اسم و عکس بیمار خود رضایت ندادند، گفت: پیشگیری از عوارض اجتماعی دلیل این خانواده برای عدم رضایت بوده است.

راشدین در پاسخ به سوالی در مورد تعداد تخت‌های اختصاص یافته در تامین اجتماعی استان برای بیماران کووید ۱۹ گفت: دو بیمارستان امام حسین و امید ابهر حدود ۵۰ تخت بیمارستانی برای این بیماران تخصیص داده‌اند و کادر درمانی این مراکز همراه با سایر همکاران خود برای کمک به بیماران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری، با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، افزود: در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه‌هایی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد که محدوده‌ی جستجو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب می‌شود.

مظهری با اشاره به مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی، افزود: در این سکوها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می‌شود تا در صورت نیاز برای مصرف دارو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

مظهری با بیان اینکه داروهایی که حمل آنها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی‌شوند، گفت: برای بیماران خاص که داروهای بسیار حساس و گران‌قیمت مصرف می‌کنند با ورود نهادهای حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 6083931 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • خوردن هندوانه در چه شرایطی خطرناک است؟
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود