Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویرتایر با تلاش و تدبیر مدیران و کارکنان ساعی و توانمند خود امروز به سطح استاندارد بین‌المللی از بلوغ صنعتی و تکنولوژیکی رسیده و ضمن جهش در تولید تایرهای رادیال به عنوان نگین درخشان صنعت تایر کشور شناخته شده است. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر شعارهای اقتصادی را برای دهه اخیر انتخاب کردند که از شعارهای «حمایت از تولید داخلی» و«رونق تولید» استفاده و امسال نیز شعار سال «جهش تولید» انتخاب شد و تمام ظرفیت‌های کشور را برای ده برابر شدن فعالیت در راستای کمک به تولید و ترجمه عملی و میدانی این شعار فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موفقیت‌های چشمگیر فن‌آوری تا تصاحب سهم قابل توجهی از بازار تایر کشور و عرضه مستقیم محصولات، همه حاکی از عشق و عزم کارکنان والاهمت کارخانه کویرتایر برای استقلال و تعالی صنعتی و اقتصادی ایران زمین بوده است و امروز به خودکفایی بالا در تولید تایرهای رادیال با رینگ 18، به جهش تولید دست یافته و تحریم‌ها را بی اثر کرده است.

نخستین گمرک اختصاصی خراسان جنوبی در کارخانه کویرتایر راه‌اندازی شدمدیرعامل کویر‌تایر در دیدار با مدیران تسنیم: ثبت رکورد ‌تولید در کویرتایر شکسته شد / تولید ‌‌12 هزار و 356 حلقه در یک روزوزیر صنعت: منابع ارزی و ریالی برای توسعه کویرتایر را تامین می‌کنیم

شرکت کویرتایر افتخار می‌کند که همواره پویایی و نوآوری را محور اصلی سیاست‌های استراتژیک خویش قرار داده و از بدو تاسیس تاکنون همواره منشاء تحولات علمی چشمگیری در صنعت تایر کشور بوده که افتخار پیشتازی در دستیابی به تکنولوژی تولید تایرهای رادیال سیمی از آن جمله است.

طرح‌ریزی سیاست‌های اجرایی و تشکیلاتی کویرتایر بر پایه اصل مترقی مشتری‌مداری و با هدف تأمین خواسته‌های تصریحی و تلویحی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز با بهره‌گیری از مفاهیم نوین مدیریت صنعتی صورت می‌پذیرد.

کویرتایر امروز افتخار صنعت تایر کشور و نماد علم و صنعت خراسان‌جنوبی است و طی سال‌ها فعالیت ارزشمند و تولید باکیفیت همواره پله‌های ترقی، تعالی و پیشرفت را به‌عنوان سازمانی پویا و رو به رشد پیموده و اینک می‌رود تا با تکیه بر توانمندی مدیران، کارشناسان و کارکنان ساعی و ارزشمند خویش و با تولید محصولات با کیفیت همچون گذشته در صنعت تایر کشور پیشتاز باشد.

انتهای پیام/ 250/ ز

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت تایر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد جواد عامری شهرابی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

کد خبر 6079894

دیگر خبرها

  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید در دل روستا‌/ تولید ۶ هزار تن لوله و ۵ هزار ماشین آلات در روستای کوچک
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود