Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:14:44 GMT

مداح و شاعر به نام خراسانی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۸۰۸

مداح و شاعر به نام خراسانی درگذشت

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شنبه شب با تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: اکبرزاده متولد سال ۱۳۱۲ شمسی در مشهد بود که عمری را به عنوان خادم اهل بیت (ع) و شاعر آیینی این خطه زیست.

افشین تحفه گر افزود: مرحوم اکبرزاده سال‌ها به عنوان شاعر و مداح اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی و در مراسم مختلف به شعر خوانی و مداحی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شعر خوانی و مداحی در محضر رهبر معظم انقلاب از خاطرات به یاد ماندنی از مرحوم اکبرزاده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرحوم اکبرزاده چند سال به عنوان رییس انجمن مداحان و شاعران کشور خدمت‌رسانی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حرم مطهر خدمت رسانی رهبر معظم انقلاب مداحان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی‌بنی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: اعزام زائران عمره مفرده از امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: در همین راستا نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام خواهد شد.

وی از پیش‌بینی تمام تمهیدات جهت عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده در حالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

کد خبر 6085560

دیگر خبرها

  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است