Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا طی پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

ای رخ تو مطلع الانوار حسن خال لبت نقطه پرگار حسن بزم وفا را رخ ماه تو شمع خوبی خوبان جهان در تو جمع روز یازدهم شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) درتقویم ایران به عنوان روزجوان نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد حضرت علی اکبر از بهترین و نیکوترین جوان‌ها و از نسل پاک رسول خدا (ص)، شبیه‌ترین مردم به پیامبر اکرم و نماد جوان سلحشور شیعه است. اولین کسی که از خاندان رسول خدا (ص) به میدان جهاد رفت حضرت علی اکبربود، مصداق پاکی و خلوص است و از این طریق مورد لطف خداوند قرار گرفت و در صراط مستقیم گام برداشت و تا پایان جان در راه آرمان‌های والای انسانی معنوی ایستاد. فضیلت جویی، حق طلبی، قدرت تغییر خود، عشق به عبادت، تسلیم بودن در برابر حق، قدرت بخشیدن دیگران، شجاعت و جوانمردی و بازگشت از کار‌های ناشایست (توبه) از ویژگی‌های ارزشمند جوانیست. فصل جوانی همچون فصل بهار سرسبزترین فصل آدمی است پس گوهر ارزشمندی است که قیمت آن را هیچ گوهر شناسی نمی‌تواند تغییر کند.

قطعا جوانان آگاه، خلاق، متفکر و ارزشمند ایران اسلامی به عنوان بزرگترین سرمایه کشور که با اتکا به محور ولایت فقیه و زعامت امام خمینی (ره) در جبهه انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بوده اند، امروز نیز در تمامی عرصه‌ها در اوج عزت و پیمودن قله‌های تعالی قرار دارند اینجانب ولادت حضرت علی اکبر (ع)، روز و هفته جوان را به تمامی جوانان و شیعیان جهان به ویژه جوانان شهرستان اندیکا تبریک عرض می‌نمایم، ان شاءالله با همت و درایت جوانان توانمند بتوانیم در مسیر توسعه و رشد اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام (جهش تولید) نامگذاری شده است گام بر داریم و آینده این سرزمین را در سایه الطاف الهی و بر پایه برنامه ریزی و تفکر هوشمندانه و آگاهانه بسازیم.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اخبار فرهنگی اعیاد شعبانیه حضرت علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرّحِیمِ

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن آن با نمایش اقتدار آمیز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرامی باد.

فرزندان ملت بزرگ ایران در ارتش جمهوی اسلامی با هدایت بصیرانه امامین انقلاب، ارتش پراقتدار را در تراز یک ارتش انقلابی، مقتدر، مردمی ولایتمدار ارتقا دادند.

در این مقطع حساس تاریخی نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی، به صورت متحد و همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب با ایجاد امنیتی کامل در کشور سبب آسایش برای ملت بزرگ ایران و موجب امیدواری برای جبهه مقاومت در منطقه و آزاداندیشان دنیا شده اند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن نبریک و تهنیت به آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال دوام توفیق یکایک ارتشیان عزیز تحت عنایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش