Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:45:59 GMT

کدام واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۹۴۰

     

 به گزارش خبرآنلاین، بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به تمام اتحادیه های کشور ابلاغ شده است مقرر شده تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... برای  خدمات‌رسانی به مردم باز بمانند و بر این اساس این واحدهای صنفی مجاز به انجام فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این بر اساس مصوبه و دستور ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران فقط واحدهای عرضه‌کننده کالاهای ضروری در این ایام مجاز به فعالیت هستند و بنابر این بخشنامه تعطیلی واحدهای دیگر به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

 درچارچوب این مصوبه واحدهایی که اطلاع ثانویی تعطیل هستند به شرح زیر است: 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد در میان استان‌ها رتبه‌های برتر تبدیل مجوز‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا متعلق به لرستان، گیلان، همدان و چهارمحال و بختیاری است که به ترتیب ۳۰.۴ درصد، ۲۳ درصد، ۱۷.۴ درصد و ۱۷ درصد از پروانه‌های صنفی معتبر را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند.

اما در میان استان‌ها کمترین میزان تبدیل پروانه‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا در بوشهر، ایلام و گیلان انجام شده است. در این استان‌ها میزان تبدیل مجوز‌های صنفی کاغذی به شناسه یکتا به ترتیب ۶.۳ درصد، ۵.۵ درصد و ۴.۸ درصد است.

از ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمات نمی‌دهند. اگر فعال اقتصادی هستید ولی شناسه یکتا ندارید یعنی نام‌تان در سامانه qr.mojavez.ir نیست از طریق نشانی اینترنتی mojavez.ir می‌توانید به صورت غیرحضوری و راحت شناسه یکتا بگیرید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد