Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:48:38 GMT

اردستان رتبه نخست غربالگری کرونا در استان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۹۵۵

اردستان رتبه نخست غربالگری کرونا در استان اصفهان شد

حمیدرضا تاملی شامگاه شنبه در مورد طرح بیماریابی خانه به خانه در اردستان به خبرنگاران بیان کرد: این طرح به نوعی یک اقدام ابتکاری و در راستای تکمیل طرح غربالگری تلفنی به منظور راستی آزمایی بوده است.

وی افزود: این طرح از چند روز پیش در شهرهای مهاباد و زواره انجام شد و از امروز نیز در اردستان آغاز شده است که با مراجعه ماموران به درب خانه‌ها و تکمیل فرم، بیماریابی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم این شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در خانه ماندند و با وحدت و همدلی در راستای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ همکاری کردند که از همه آنها قدردانی می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط از اصناف و کسبه‌ای که در این روزها مشاغل خود را تعطیل کردند، از نیروی مقاومت بسیج و هلال احمر که به صورت شبانه‌روزی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان را کنترل کردند و از شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیروی خدوم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز سپاسگذاری ویژه داریم.

تاملی همچنین با تجلیل از مدافعان سلامت و نیروهای شبکه بهداشت و درمان یادآور شد: این طرح با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دیگر دستگاه‌های مربوطه در حال اجرا است و در قالب آن به خانواده‌ها بسته‌های بهداشتی نیز اهدا می‌شود.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردستان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردستان اصفهان ویروس کرونا اردستان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین اردستان با ۲۹ میلی متر، زواره ۲۷.۹ دهم میلی متر، مهاباد ۲۵ میلی متر، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، شهرضا با ۱۸.۲ دهم میلی متر، نطنز با ۱۶ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر، پادنای علیا با ۱۲ و مبارکه با ۱۰.۳ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان را در این مدت داشته اند.
لیلا امینی، میزان بارش باران را در شهر اصفهان ۵ میلی متر دانست و افزود: در پی بارندگی‌ها چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شده است.
وی همچنین با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی در استان گفت: نحوه فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی گاهی، مه آلود، گاهی وزش تند باد لحظه ای، بارش باران، رگبار بهاری و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ وتنش دمایی پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی اوج فعالیت این سامانه را تا بعدازظهر و در مناطق شمال و شرق و تاحدودی جنوب استان دانست و افزود: با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش می‌یابد.
وی پیش بینی کرد: سامانه بارش‌جدیدی از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان