Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:40:10 GMT

کرونا جان یک قانونگذار آمریکایی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۹۷۹

کرونا جان یک قانونگذار آمریکایی را گرفت

رسانه های خبری از مرگ یک قانونگذار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک قانونگذار جمهوریخواه آمریکایی به خاطر ابتلا به ویروس کرونای جدید جان خود را از دست داد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «باب گلنزر» قانونگذار ایالت «داکوتای جنوبی» ساعت 8 صبح جمعه به وقت محلی در یک بیمارستان به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند این قانونگذار آمریکایی این خبر را ابتدا در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. لحظاتی بعد نیز «لی کوالم» رهبر اکثریت سنا خبرمرگ باب گلنزر را تایید کرد.

این قانونگذار 74 ساله آمریکایی از حدو دو هفته قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علاوه بر وی، همسر و برخی از نزدیکان گلنزر نیز به کرونا مبتلا شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۷ هزار نفر برسد.

مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند روزهای سختی در انتظار شهروندان آمریکایی قرار دارد و سناریویی که در انتظار این کشور است شبیه ایتالیا خواهد بود که با حدود ۱۵ هزار تلفات در میان مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین تعداد قربانی مبتلا به این ویروس را در جهان دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ کرونا رسانه های خبری فیسبوک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ باهدف ارائه طرح‌های کاربردی و برگزیده خاتمه یافته فصل زمستان در شورای پژوهشی دانشگاه، نشست فصلی ترجمان دانش با حضور محققان و اعضای هیات علمی در سالن جلسه‌های معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه برگزار شد.


طراحی و ساخت جلیقه کاهنده استرس حرارتی در حین کار، بررسی تاثیر همزمان همه گیری کرونا و آلاینده‌های هوا بر بیماری‌های تنفسی و قلبی، اثر ان-استیل سیستئین بر وضعیت متابولیک، نیتریک اکساید، بیومارکر‌های استرس اکسیداتیو، افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و بررسی دانش، نگرش، و عملکرد نسبت به کرونا ویروس جدید (کووید-۱۹) در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ شهرستان ایذه، عناوین طرح‌های ارائه شده در این نشست بود.


دکتر آرش سلحشوری، استادیار آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر سیداحمد حسینی، استاد بیوشیمی بالینی، دکتر بهزاد فولادی دهقی، استاد مهندسی بهداشت حرفه‌ای و دکتر محمدجواد محمدی، استادیار مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ارائه دهندگان این طرح‌های تحقیقاتی بودند.

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!