Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-30@05:33:10 GMT

لزوم تجلیل مادی و معنوی از پاکبانان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۹۹۰

لزوم تجلیل مادی و معنوی از پاکبانان اصفهانی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نامه‌ای به شهردار اصفهان از خدمات، ایثار و فداکاری نیروهای معاونت خدمات شهری به‌خاطر عملکرد مطلوب در ایام قرنطینه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛در متن نامه پورمحمد شریعتی‌نیا به قدرت‌الله نوروزی آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر نوروزی

شهردار محترم اصفهان

با سلام و احترام

ضمن تبریک سال نو و ایام شعبانیه، همانگونه که مستحضرید نیروهای معاونت خدمات شهری در ایام تعطیلات خاصه زمان قرنطینه شهری، شهرستانی و خانگی به صورت آماده باش و در راستای بهداشت و سلامت و زیبایی شهر تلاش وافری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از معاون محترم خدمات شهر و کلیه همکاران ایشان خاصه پاکبانان شریف، عزیز و زحمت کش تشکر کنم. لذا پیشنهاد می‌شود ضمن تجلیل مادی و معنوی به نحوی خدمات و ایثار و فداکاری عزیزان مدنظر قرار گیرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ استان اصفهان بعد از استان فارس میزبان بیشترین تعداد گردشگر در کشور بوده است، گفت: لازم است سال آینده بازارچه صنایع دستی در مجموعه باغ فدک راه‌اندازی شود تا بتوانیم ضمن پذیرایی از میهمانان نوروزی، صنایع دستی اصفهان را نیز به آن‌ها معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: برای ما افتخار است که نوروز ۱۴۰۳ استان اصفهان بعد از استان فارس میزبان بیشترین تعداد گردشگر بوده که میزان رضایتمندی بالای میهمانان نوروزی از امکانات، آرامش و امنیت موجود در سطح شهر از جمله دلایل حضور بی نظیر گردشگران بوده است.

وی با اشاره به امکانات ویژه مجموعه گردشگر پذیر فدک افزود: با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و روزه‌داری برخی مسافران، بهتر است روزهای ارائه خدمات به گردشگران را بیشتر کنیم تا بتوانند مدت بیشتری را در اصفهان بگذرانند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری اصفهان برای فراهم کردن این امکانات و نیز قدردانی از سازمان زیباسازی برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های شب‌های زیبا در باغ فدک، ابراز کرد: هر سال نواقص سال قبل را جبران کرده‌ایم اما نوروز ۱۴۰۳ تسهیلات ویژه مسافران وضعیت بسیار مطلوب‌تری داشت.

وی از مجموعه عوامل آموزش و پرورش، اماکن ورزشی و حسینیه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی شهر اصفهان قدردانی کرد و ادامه داد: مجموعه خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، به رونق اقتصاد گردشگری در اصفهان کمک خواهد کرد.

شریعتی با تاکید بر اینکه امکانات ارائه شده به گردشگران در اصفهان در حد مورد نیاز و با کمترین قیمت بوده است، گفت: لازم است سال آینده مکانی به عنوان رخت شور خانه و خشکشویی نیز برای مسافران در نظر گرفته و در کنار آن بازارچه صنایع دستی راه‌اندازی شود تا بتوانیم ضمن پذیرایی از میهمانان نوروزی، صنایع دستی اصفهان را نیز به آن‌ها معرفی کنیم.

کد خبر 739865

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 
  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • لزوم تشکیل ۲ سامانه گردشگری در اصفهان/ رفع مشکل ترافیک با اپلیکیشن «اصفهان من»
  • ساماندهی کمک‌های مردمی به غزه کار ویژه مهم هلال‌احمر است
  • ساماندهی کمک‌های مردمی‌ به غزه کارویژه مهم هلال‌احمر است
  • اصفهانی‌ها نمی‌پذیرند که زاینده‌رود به رودخانه فصلی تبدیل شود/ شهرداری خانه بزرگ مردم است
  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران