Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حوائج مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت : زمان سر رسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای برخی گروه‌های اقتصادی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

حوائج اضافه کرد: مراکز تولید و توزیع غذای آماده، مراکز مربوط به گردشگری، حمل ونقل عمومی درون و برون شهری و دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش؛ توزیع آجیل خشکبار؛ قنادی؛ بستنی و آبمیوه، مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز تولید و توزیع صنایع دستی از جمله گروه‌های اقتصادی متضرر و مشمول زمان تمدید زمان سر رسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه عالی این رژیم خواست مهلت داده شده به کابینه‌اش برای تدوین طرح جدید سربازگیری را تمدید کند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه عالی این رژیم خواست مهلت داده شده به کابینه‌اش برای تدوین طرح جدید جذب سرباز را که ۳۱ مارس جاری به پایان می‌رسد، تمدید کند تا کابینه‌اش بتواند خشم حاکم در اراضی اشغالی از معافیت‌های داده شده به یهودیان حریدی را کاهش دهد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، این مساله چند دهه‌ای است که به موضوعی حساس در ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده که از زمان آغاز حملات به نوار غزه بیشتر نیروهایش را سربازان جوان و غیرنظامیانی تشکیل می‌دهند به عنوان نیروهای ذخیره به استخدام آن درآمدند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هنوز به این درخواست نتانیاهو پاسخ نداده اما به صورت جداگانه حکم به تعلیق حمایت کابینه از یهودیان حریدی از ابتدای ماه آوریل داد.

دو حزب افراطی در ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو یعنی حزب‌های «یهدوت هتوراه» و «شاس» در واکنش به این تصمیم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، آن را محکوم کرده و تعهد دادند که برای «حق رای‌دهندگان خود برای ماندن در موسسه‌های آموزشی» مبارزه خواهند کرد.

«گالی بهاراو میارا» دادستان رژیم صهیونیستی نیز در راستای تشدید فشارها با ارسال یادداشتی به دادگاه تاکید کرد که هیچ مبنای قانونی برای تعویق بیشتر در الزام یهودیان حریدی به خدمت در ارتش وجود ندارد.

حریدی‌ها همواره از معافیت از خدمت سربازی برخوردار بودند، اما دادگاه عالی این رژیم در سال ۲۰۱۸ این معافیت را در راستای برقراری مساوات لغو کرد .

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و برخی از اعضای کابینه نتانیاهو که مدیریت جنگ علیه غزه را بر عهده دارند، از جمله مسوولان اسرائیلی که موافق بازنگری در این معافیت هستند، اما احزاب تندروی یهودی در ائتلاف حاکم که نتانیاهو همواره تلاش می‌کند حمایت آنها را برای خود حفظ کند، می‌خواهند این معافیت‌ها برجا بمانند.

نتانیاهو در نامه خود به دادگاه با اشاره به اینکه «جنگ علیه حماس تمام تمرکز کابینه را به خود جلب کرده و اکنون این جنگ در مرحله تعیین کننده‌ای قرار دارد» تاکید کرد که پیشرفت چشمگیری در پیشنویس این طرح حاصل شده اما او خواستار تمدید یک ماهه مهلت آن است تا توافقنامه‌ها را تنظیم کند.

حریدی‌ها ۱۳ درصد از ۱۰ میلیون سکنه اراضی اشغالی را تشکیل می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود این گروه که بالاترین میزان زاد و ولد را  دارند، ال سال ۲۰۳۵ نزدیک به ۱۹ درصد از کل جمعیت ساکن اراضی اشغالی را به خود اختصاص دهند.

در همین رابطه «ایال نافیه» نظامی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی که با وب‌سایت عبری زبان «واللاه» داشت، تاکید کرد: «اگر حریدی‌ها به ارتش و اقتصاد ملحق نشوند، جامعه اسرائیل ۲۰ سال دیگر فرومی‌پاشد.»

نافیه در ادامه گفت که ارتش رژیم صهیونیستی که در حال حاضر در جنگی سخت در غزه بوده و همزمان با حزب‌الله لبنان و نیز گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری درگیر است، به صورت فوری و اضطراری به ۱۰ هزار سرباز نیاز دارد . تامین این تعداد سرباز تنها از اصولگرایان افراطی (یهودیان ارتدوکس) انجام می‌شود ما به کمک آنها نیاز داریم زیرا سربازان فعلی باید به شغل‌هایشان برگردند.

این نظامی اسرائیلی در ادامه گفت: اگر حریدی‌ها به اقتصاد و ارتش ملحق نشوند، ظرف ۲۰ سال اسمی از اسرائیل وجود نخواهد داشت، مشکلات اقتصادی وجود دارد و یهودیان ارتدوکس باید ملحق شوند در غیر این صورت جامعه اسرائیلی فرومی‌پاشد.

او همچنین اذعان کرد: شرایط جنگی که اسرائیل علیه غزه آغاز کرده، علیه‌اش چرخیده و ما از اتفاق نظر به هیچ‌ رسیدیم و این به دلیل سوء مدیریت است.

پیش از این «اسحاق یوسف» خاخام ارشد سفاردیم (یهودیان شرقی) گفته بود که «اگر یهودیان افراطی مجبور به خدمت سربازی شوند، همه آنها به خارج از اسرائیل سفر خواهند کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت/ اعلام جزییات
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی رسمی شد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد