Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@17:19:39 GMT

ابتلای ۱۸ راننده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۰۵۸

ابتلای ۱۸ راننده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به کرونا

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه با گذشت زمان، ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، بهتر از گذشته در جریان است و مواد مورد استفاده از کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتری برخوردارند، گفت: عملیات ضدعفونی کردن این ناوگان با دقت و جدیت ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه توجه ویژه به حفظ سلامت عموم کارکنان شرکت واحد به‌ویژه رانندگان اتوبوس از اولویت‌های اصلی این مجموعه خدمات‌رسان است، افزود: با وجود انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی، متأسفانه در مجموع تست کرونای تعداد ۴۰ نفر از همکاران مثبت اعلام شده که از این بین، ۱۸ نفر راننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع با اشاره به تأمین ۶ هزار ماسک ضدویروس با قابلیت مصرف طولانی‌مدت برای رانندگان و عوامل خطوط، اظهار کرد: روزانه به حداقل ۶ هزار جفت دستکش و به‌عبارتی، هر ماه حداقل به ۱۸۰ هزار جفت دستکش صرفاً برای رانندگان و همکارانی که در خطوط اتوبوس و به‌اصطلاح کف خیابان در حال خدمت‌رسانی‌اند، نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه از اول فروردین و ابتدای سال جدید، امروز بیشترین تردد شهروندان را در سطح شهر شاهد بودیم و ناوگان اتوبوسرانی تهران امروز پذیرای بیشترین تعداد مسافران در سال جدید بود، خاطرنشان کرد: حمل‌ونقل عمومی، تقاضامحور است و با توجه به افزایش تعداد مسافران، تلاش شد تا با کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها و اعزام اتوبوس‌های بیشتر به خطوط پرمسافر، پاسخگوی تقاضای شهروندان باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتوبوسرانی اتوبوسرانی مبتلا به کرونا بیماری کرونا پارسی خبر اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳