Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@07:24:52 GMT

کودک بداقبالی که به رونالدو نازاریو شبیه شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۰۶۲

به گزارش ایلنا، بسیاری از کودکان طرفدار فوتبال در سراسر جهان علاقه دارند تا به کریستیانو رونالدو شبیه باشند؛ چه در فوتبال و چه از نظر استایل. همانند یک طرفدار کودک تیم چلسی که بسیار علاقه داشت تا شبیه به مهاجم پرتغالی شود اما نتیجه بسیار با آنچه به آن فکر می‌کرد تفاوت داشت.

ماجرا از این قرار است که این کودک از پدرش جودی موریس، یک بازیکن سابق فوتبال در انگلیس درخواست کرد که مدل موهایش را شبیه به رونالدو اصلاح کند اما پدرش یک رونالدوی دیگر را در نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جاییکه مدل موی رونالدو نازاریو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل که پیراهن تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید را برتن کرده بود برای اهالی فوتبال بسیار مورد علاقه است، موریس تصور کرد پسرش به نازاریو علاقه مند است.

تفاوت سلیقه پدر و پسر سبب شد تا نتیجه مدل موی رونالدو نازاریو در جام جهانی ۲۰۰۲ باشد و این کودک طرفدار چلسی همانطور که قابل پیش بینی است از نتیجه تلاش پدرش خوشحال نباشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی کریستیانو رونالدو رونالدو نازاریو مدل موی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین؛ در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ - ۲، نتیجه را به آبی‌ های پایتخت باخت.

تیم شمس آذر که تا دقیقه ۸۰ بازی با سه گل از حریف خود عقب بود در دقایق ۸۳ و ۸۵ با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان دو گل به استقلال زد و این امکان را داشت که باخت را با مساوی عوض کند.

استقلالی‌ها با این برد به صدر جدول بازگشتند.

تیم شمس آذر با این نتیجه ۳۱ امتیازی و در دره هفتم جدول باقی ماند

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شمس آذر یازدهم اردیبهشت در خانه، میزبان پیکان تهران است.

دیگر خبرها

  • شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه