Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@19:23:25 GMT

توزیع ماسک‌های تاریخ گذشته در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۰۹۹

پس از آنکه معلوم گشت ماسک‌های توزیع شده در میان کارکنان بهداشت انگلیس تاریخ گذشته بود‌ه‌اند و برچسب تاریخ انقضای آن‌ها که مربوط به سال ۲۰۱۲ بوده با برچسب مه ۲۰۱۹ جابه‌جا شده، نگرانی‌ها از احتمال ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است.

اخبار بین الملل- کارکنان بهداشت انگلیس می‌گویند پس از دریافت یک بسته از ماسک‌هایی که روی آن‌ها تاریخ انقضای ماه مه ۲۰۱۹ نوشته شده بود حالا به شدت نگران سلامتی خود هستند، زیرا دریافته‌اند که تاریخ اصلی انقضای ماسک‌ها که ۲۰۱۲ بوده پوشانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان خدمات آمبولانس در جنوب غرب انگلیس اظهار کردند پس از آنکه متوجه شدند تجهیزات محافظتی تاریخ گذشته به آن‌ها ارائه شده به شدت اعتماد به نفسشان آسیب دیده است. به گفته این کارکنان پس از کنار زدن برچسب تاریخ انقضای بسته ماسک‌هایی که به آن‌ها داده شده بود متوجه شدند تاریخ اصلی انقضای آن‌ها مربوط به هشت سال پیش است. موضوع مهمتر در این میان به گفته خود این کارکنان آن بود که مدیران مورد اعتماد آن‌ها اطمینان داده بودند ماسک‌ها ایمن هستند.

یکی از اعضای ارشد کارکنان بهداشت انگلیس که خواست نامش فاش نشود گفت سازندگان ماسک پیشتر توصیه کرده بودند عمر مفید ماسک‌های صورت فقط پنج سال است. این عضو به شدت از نبود شفافیت در مورد عرضه ماسک انتقاد کرد و گفت به دنبال درخواست‌های فراوان کارکنان علی‌رغم کمبود ملی، وعده ارائه تجهیزات جدید داده شده است. به گفته او در یک مورد دیگر ماسک‌های مربوط به سال ۲۰۱۲ نیز با برچسب تاریخ انقضای ۲۰۲۲ به کارکنان بهداشت داده شده است.

در حال حاضر، دولت انگلیس به دنبال شیوع کرونا در این کشور که تاکنون تقریبا ۴۰ هزار نفر را مبتلا ساخته و جان بیش از ۳۵۰۰ نفر را گرفته تعطیلی گسترده‌ای را اعلام کرده و همه مراکز تفریحی، رستوران‌ها و تقریبا تمامی فروشگاه‌ها را تعطیل کرده و از مردم خواسته در خانه بمانند. بخش بهداشت انگلیس از کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی رنج می‌برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلیس ماسک ویروس کرونا کرونا ویروس کارکنان بهداشت بهداشت انگلیس تاریخ انقضای ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد

دکتر فریدرضا صحی‌زاده روز یکشنبه با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران ومجاوران دارد، گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با فعالیت و نظارت دقیق کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن مشهد آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه یافت.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از هشت هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی و غیره در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت ثامن مشهد گفت اظهار کرد: در این بازدیدها، سه هزار و ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان این مراکز برای رفع نواقص صادر شد.

صحی‌زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط و نابود شد، افزود: همچنین در این بازدید ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج