Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:51:18 GMT

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۱۴۶

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفت

آخرین آمارها نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۰۱ هزار نفر فراتر رفته و قربانیان این ویروس در این کشور نیز به بالای ۸۱۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای دست کم ۲۴ هزار نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از ۳۰۱ هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ ۸ هزار و ۱۷۳ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا است.

از مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر بهبودی خود را بدست آورده و حدود ۸ هزار نفر نیز در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۸۲ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش‌های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته و «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲ آمریکا اخیراً در پیامی در توئیتر از کمبود امکانات برای کادر درمانی آمریکا که خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور هستند انتقاد کرد. 

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «این تکان‌دهنده است که کادرهای خط مقدم، نظیر پرستاران که در حال درمان مبتلایان به کووید-۱۹ هستند هنوز تجهیزات حفاظتی کافی در بحبوحه این بحران ندارد.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا کرونا ویروس مرگ کرونا در آمریکا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان، هشتمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «رزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «رزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند» به نویسندگی تام استوپارد و کارگردانی دیوید لِواکس و تیم‌ون سامِرن محصول سال ۲۰۱۷ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری میزبان و محسن خیمه‌دوز منتقد تئاتر برگزار می‌شود.

«رزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند» نوشته تام استوپارد نخستین بار در سال ۱۹۶۶ منتشر شد. این اثر، یکی از ماندگارترین و اجرا شده‌ترین نمایشنامه‌ها در تئاتر معاصر است و توانسته به جایگاهی ثابت در میان برترین آثار نمایشی دست یابد. این شاهکار مدرن، در دنیای نمایشنامه «هملت» اثر شکسپیر می‌گذرد اما توسط شخصیت‌هایی سردرگم و مستأصل روایت می‌شود که در داستان اصلی شکسپیر، کاراکترهایی فرعی بودند. روزنکرانتز و گیلدنسترن در این اثر به یاد ماندنی بالاخره فرصت پیدا می‌کنند تا نقش اصلی را به عهده بگیرند اما باید این کار را در جهانی به انجام برسانند که بسیار یادآور نمایشنامه «در انتظار گودو» اثر ساموئل بکت است؛ در جهانی که واقعیت و وهم در هم می‌آمیزد و سرنوشت، دو قهرمان داستان را به سوی پایانی تراژیک اما غیرقابل اجتناب هدایت می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایش مستند «فراتر از آرمانشهر» در سینماتک خانه هنرمندان

همچنین، مستند «فراتر از آرمانشهر» به کارگردانی مادلین گاوین یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش مستند، نشست نقد و بررسی با حضور نیما عباس‌پور برگزار می‌شود.

مستند «فراتر از آرمانشهر» تلاش‌های ساکنان کره شمالی برای فرار از آن کشور را به وضوح به تصویر کشیده است. این مستند با استفاده از تصاویر گرفته شده از طریق گوشی‌های تلفن همراه برای ارایه نگاهی نادر به کره شمالی و مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند، ساخته شده است.

این مستند تلاش‌های کشیشی به نام کیم سئونگئون برای کمک به فراریان از کره شمالی و انتقال آنان به کره جنوبی از طریق چین و کشورهای جنوب شرقی آسیا را به تصویر کشیده است. مستند «فراتر از آرمانشهر» دو داستان اصلی را دنبال می‌کند؛ نخست تلاش خانواده روهِ برای فرار و دیگری تلاش یک فراری در کره جنوبی برای نجات پسرش از کره شمالی.

کد خبر 6083696

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان