Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@19:39:50 GMT

در یک چشم به هم زدن “پنکیک موز” با طعم شیک درست کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۲۹۷

در یک چشم به هم زدن “پنکیک موز” با طعم شیک درست کنید

مواد مورد نیاز برای پنکیک موز

آرد:۱ پیمانه
شکر:۱ قاشق غذاخوری
شیر:۱ پیمانه
بیکینگ پودر:۲ قاشق پایخوری
نمک:۱/۴ قاشق چایخوری
روغن گیاهی:۲ قاشق غذاخوری
تخم مرغ:۱ عدد
دارچین:۱ قاشق چایخوری
موز رسیده:۲ عدد


طرز تهیه پنکیک موز

ابتدا موز‌ها را پوست گرفته و با کمک یک چنگال آن را له کنید، تخم مرغ را در کاسه دیگری بشکنید و با شیر و روغن مخلوط کنید سپس موز له شده را افزوده و خوب مخلوط نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرد را در ظرف دیگری با بکینگ پودر مخلوط نموده و به موادتان اضافه نمایید و خوب هم بزنید، سپس نمک و دارچین را هم افزوده و مجدد هم بزنید تا مایه پنکیک یکدست شود.

در مرحله بعد تابه‌ای را با کره چرب کرده و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود سپس هر بار یک قاشق از مواد پنکیک را داخل تابه بریزید تا یک طرف آن طلایی شود سپس پنکیک را به آرامی برگردانید تا طرف دیگرش هم طلایی شود به همین ترتیب همه پنکیک‌ها را آماده نمایید.

پنکیک‌ها را بعد از خنک شدن روی هم بچینید و روی آن را با کمی عسل و چند تکه موز تزیین کنید. منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی پنکیک شیرینی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند

ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با بیان اینکه  کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی اگر همراه با اصرار بر اجرای قوانین نباشد، به تنهایی جواب نمی‌دهد، گفت: هر مسئولی که در امورات فرهنگی به وظایفش به درستی عمل نکرده است، باید پاسخگو باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۹ فروردین  در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد نصیرالملک شیراز در باب مسئله حجاب و عفاف اظهار کرد: در مسجد نصیرالملک یکسال است که تفسیر قرآن کریم را انجام می‌دهم و سوره مبارکه نور را هر هفته در رابطه با بحث حجاب و عفاف و مبارزه فرهنگی با منکرات انتخاب کرده‌ام.

وی با یادآوری اینکه سوره نور، سوره حجاب و عفاف است، گفت: با همت رسانه ملی، صدای ما در چارچوب مسجد نماند و در طول سال گذشته این سخنان را به طور مداوم پخش شده و به اندازه کافی درباره این کار فرهنگی تبیین شده است.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: مگر کار فرهنگی، چیزی غیر از آموزش و توضیح است؟  در حوزه عفاف و حجاب، هرچه کار فرهنگی انجام بگیرد، کم است و خیلی باید بیشتر تلاش شود، اما کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی اگر در کنار کار سلبی و همراه با اصرار بر اجرای قوانین تعریف نشود، به تنهایی جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه بحث حجاب، عفاف و مبارزه با منکرات، حکم خدا و پیامبر است، تاکید کرد: این امر واضح را چند بار باید بگوییم؟ جدای از کار فرهنگی، مسلما برخورد قانونی هرجا که لازم است، باید انجام گیرد. یک برنامه قانونی و دقیق هم برای کار فرهنگی و هم برای برخورد قانونی با کسانی که در ماه رمضان و هنگام ورود به اماکن مقدسه حرمت‌شکنی می‌کنند، وجود دارد و هر مسئولی در امورات فرهنگی، هر کجا کوتاه آمده و به وظایفش به درستی عمل نکرده، باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه  قرارگاه عفاف و حجاب در کشور و استان شکل گرفته است، گفت: همان روز اولی که فتنه کشف حجاب آغاز شد، دو مورد مهم را گوشزد کردم و هنوز هم باید به همین دو حرف دقت کنیم. اول اینکه بدانید کسانی که به جریان کشف حجاب و ترویج بی عفتی دامن می‌زنند، ستون پنجم دشمن هستند. یعنی امروز اسرائیل مستقیم با حماس می‌جنگد و غیر مستقیم با مردم ما در جنگ فرهنگی و شناختی است.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: این ستون پنجم دشمن است که در اینجا کار می‌کند و ما نباید مسئله را صرفا یک مسئله عادی بدانیم. واقعیت قضیه این است که تمام جبهه کفر برای اینکه مقاومت جبهه اسلام را درهم بشکند به میدان آمده است.

وی افزود: یک طرف جنگی است که ۳۳ هزار نفر را کشته‌اند و ۶ ماه است مردم غزه ایستاده‌اند و یک طرف می‌گویند اگر اصل قضیه یعنی ایران زده شود، دیگر جنگ با حماس، حزب الله و انصارالله نمی‌خواهیم و همه چیز تمام می‌شود. در این یکسال و خصوصا ۶ ماه جنگ بعد از طوفان‌الاقصی، فشار برای اینکه حاکمیت و نظام ما را به چالش بکشند، به اوج خود رسیده است و این موضوع را در روز اول در خطبه‌های نمازجمعه بیان کردم که هدف‌گیری، اصل موجودیت نظام شده است و اسم آن را این شعارها گذاشته‌اند.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: مسلما چون جنگ ترکیبی است، خیلی حساب شده باید اقدام کنیم. جنگ به شکلی نیست که بگوییم یک مجهول داریم و آن را حل می‌کنیم. آن‌ها می‌خواهند نظام را به این وسیله به چالش بکشند، بنابراین اگر شما معادله را یک مجهولی فرض کنید، لطمه بزرگی خواهید خورد. این تحلیل بنده نیست و مفصل در قرارگاه‌ها بحث شده است و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کرده‌اند.

امام جمعه شیراز گفت: در طول این بیش از یکسالی که دشمن می‌خواست در داخل حاکمیت نظام اسلامی این‌گونه چالش ایجاد کند، مقاومت، صبر و ایستادگی شما مردم به همراه حسن تدبیر فرماندهی کل قوا کار را به جایی رساند که قضیه برعکس شد و ایشان در روز اول طوفان الاقصی در دانشکده افسری فرمودند: «اسرائیل شکست خورد و دیگر جرات تکرار اقدامات گذشته را ندارد» و امروز شورای امنیت سازمان ملل نیز روی این حرف صحه گذاشت که در برابر مقاومت فلسطین کاری نمی‌توانیم کنیم و جبهه مقاومت پیروز است.

وی با بیان اینکه همه ما باید وحدت ملی را حفظ کنیم و پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنیم، گفت: این ملازمت با ولایت را همه باید تمرین و برای ظهور، زمینه سازی کنیم.

آیت‌الله دژکام افزود: دشمن و رسانه‌های بیگانه به صورت مستمر چالش برای حاکمیت ایجاد می‌کنند و مردم جلوی آن‌ها را می‌گیرند و باید متوجه شوند با مردم طرف هستند. کسانی هم که اینجا مدتی همکاری با اسرائیل و نتانیاهو کردند، حواس خود را جمع کنند که ما خیلی مدارا کردیم و به این خاطر بوده است که فرماندهی میدان که رهبر انقلاب است طور دیگری تصمیم گرفته و صلاح را در امر دیگری دیده است. اگر یک اشاره از سمت فرماندهی شود، ستون پنجم دشمن خواهد فهمید با چه کسانی طرف هستند.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: اطراف حرم حضرت احمد بن موسی(ع) هزاران کاسب فعالیت دارند که برای ما عزیز هستند و از آن‌ها می‌خواهیم به دین خدا کمک دهند و کمک هم می‌دهند. کاسب شیرازی از روز اول انقلاب وسط میدان بوده و هنوز هم وسط میدان است همه شما مردم شیراز جنت تراز هستید و لقب شهر شما بهشتی است و ان‌شاءالله مثل همیشه که در عرصه فرهنگ دینی پیشتاز بوده‌اید، در جلوگیری از این منکرات هم پیشتازی خود را نشان دهید تا همه کشور بتواند از این پلیدی‌هایی که نوکری بیگانه است، پاک شود.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه ۹ فروردین و در روز هفدهم ماه مبارک رمضان، جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله دژکام با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • حلوا قُبِیت شوشتر سوغات راه مسافران نوروز
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • سرگرمی نوروزی؛ عدد درست را به جای علامت سؤال قرار دهید؟ + پاسخ
  • (ویدئو) روش درست کردن هات داگ خوشمزه ویتنامی
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • خانه ای از جنس پنکیک (عکس)