Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:25:03 GMT

چرا کریستیانو پولدارترین فوتبالیست دنیا است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۳۶۷

کریستیانو رونالدو اخیرا برای کمک به باشگاهش یوونتوس در مواجهه با بحران مالی ناشی از ویروس کرونا موافقت کرد که دستمزد او با کاهشی 4 میلیون یورویی مواجه شود.  این تصمیم رونالدو در کنارسایر بازیکنان یوونتوس گرفته شد و باعث شد این باشگاه در شرایط دشوار فعلی با کمکی 115 میلیون یورویی مواجه شود.

اخبار ورزشی- اما نشریه فوربس می‌گوید رونالدو علاوه بر درآمد مستقیم فوتبالی خود در بیرون از مستطیل سبز هم درآمدهای هنگفتی دارد و به زودی کل دارایی‌های او به مرز 1 میلیارد دلار رسیده و او به این ترتیب به اولین فوتبالیست میلیارد دلاری تاریخ تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش رونالدو سال گذشته میلادی رویهم‌رفته 100 میلیون یورو درآمد داشته و این در حالی بوده که دریافتی او از باشگاه یوونتوس با احتساب پاداش‌ها نزدیک به 60 میلیون یورو بوده. یعنی رونالدو در این یک سال چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو از منابعی به جز فوتبال درآمد داشته است.

در گزارش فوربس اشاره شده که رونالدو هر ساله چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو از شرکت در پروژه‌های تبلیغاتی درآمد دارد. از جمله مهمترین پروژه‌های تبلیغاتی رونالدو می‌توان به حضور او در تبلیغات کمپانی نایک اشاره کرد. از این گذشته رونالدو یکی از سفرای تبلیغاتی بازی‌های کامپیوتری فیفا بوده و عکس او روی جلد بازی FIFA19 منتشر شده است.

رونالدو که به زودی به مرز دارایی یک میلیارد دلاری می‌رسد اولین فوتبالیست تاریخ و سومین ورزشکار فعالی است که به این مرز می‌رسد. دو ورزشکار دیگری که پیش از او به چنین ثروتی دست یافته بودند فلوید می‌ودر بوکسور و تایگر وودز گولف‌باز هستند.

رونالدو در حال حاضر پشت سر مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بین فوتبالیست‌های فعال دنیا سومین دستمزد بالا را دریافت می‌کند ولی درآمدهای هنگفت او از پروژه‌های تبلیغاتی و فعالیت‌های تجاری بیرون از فوتبال او را به پولدارترین فوتبالیست دنیا تبدیل کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یوونتوس رونالدو مسی بارسلونا مسی رونالدو نیمار یوونتوس میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم