Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:02:10 GMT

حفظ جان و سلامتی مردم نسبت به مسائل اقتصادی اولویت دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۴۲۰

حفظ جان و سلامتی مردم نسبت به مسائل اقتصادی اولویت دارد

به گزارش جماران؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صفحه توییتر خود نوشت:

«‌حفظ جان و سلامتی مردم نسبت به مسائل اقتصادی سه ماهه (از اول اسفند ۹۸) اولویت دارد. بنابراین؛ برای ایجاد هم افزایی مردمی؛ ابتدا طرح جایگزین را به مردم و مجریان بیاموزید، سپس نسبت به اجرای آن اقدام کنید.»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا محسن رضایی قرنطینه کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است

علی باستین در آیین معارفه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تبریک به رزمندگان اسلام در پاسخ دندان شکن به اسرائیل غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی اظهار داشت: با حرکت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، موجی از شادمانی و خوشحالی و امید در مردم ایجاد شد.

وی نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و با بیان اینکه جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم است تصریح کرد: این مجموعه حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خودش اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی، ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم ۸ درصد تعیین شده و رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است خاطر نشان کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

باستین، نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

وی اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • دستگاه‌های فرهنگی به دنبال رشد و تربیت هنرمند انقلابی باشند
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است