Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:24:50 GMT

ضدعفونی مناطق شهرستان خرم‌آباد توسط لشگر ۸۴ خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۵۲۳

ضدعفونی مناطق شهرستان خرم‌آباد توسط لشگر ۸۴ خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ خرم‌آباد گفت: مانور ضدعفونی معابر شهری توسط ۲ تیم از لشگر، برای مقابله با کرونا آغاز شد.

در راستای عملیات ضدعفونی و گندزدایی و عملیات بیو تروریستی قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ خرم‌آباد منطقه فلک الدین، جهاد گران و میدان تیر شهرستان خرم‌آباد رفع آلودگی و گندزدایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مانور امیر سرتیپ دوم خوشکنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ خرم‌آباد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همان ابتدا شیوع بیماری کرونا وارد عمل شد و مجموعه و تمام ظرفیت‌های درمانی، پزشکی و پدافند بیولوژی را پای‌کار آورد و عملیات‌های مختلف را در سطح استان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۴۹۰ خودرو رفع آلودگی و بیش از ۱۴۹۰۰ نفر از مردم شریف استان غربالگری شده و همچنین ۱۰۵۷ کیلومتر از مناطق استان نیز رفع آلودگی شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تا شکست کامل این ویروس منحوس در کنار مردم شریف لرستان خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارتش جمهوری اسلامی ایران کروناویروس همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه تصفیه کننده هوا مبتنی بر روش مه خشک تولید کنند.

بر اساس این گزارش، از این محصول برای ضدعفونی کردن منازل، بیمارستان ها، فضا‌های کاری و نیمه‌صنعتی، شعب بانک‌ها و سایر محیط‌های مسقف تا مساحت هزار متر مربع، استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی