Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@09:07:01 GMT

حادثه رانندگی چهار کشته و یک مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۵۴۷

حادثه رانندگی چهار کشته و یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حمزه مهری اظهارداشت: یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود بعد از روستای پاعلم به درون دره سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه "هادی دریکوندی" ، "حمید بابایی" ، "رامین عالی پور" و "علی دریکوند" در دم جان باختند و "محمد نوری مقدم" مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فوریت های پزشکی پلدختر گفت: مجروح حادثه توسط امدادگران هلال احمر رهاسازی و به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شد.

مهری افزود: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی در دست بررسی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راهور فوریت های پزشکی تصادف جاده ای پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در آزاد راه قزوین-زنجان یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آزادراه قزوین-زنجان بعد از عوارضی شماره ۳ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس سفید با چهار سرنشین به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشینان آن نیز مصدوم که با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با بیان اینکه علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 739422

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز
  • یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک کشته و سه مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • رقابت‌های اتومبیلرانی ۱۲ کشته و مجروح به جای گذاشت