Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاله های نارنجی با خراب کردن 5 پنالتی، فینال خانگی در یورو 2000 را از دست دادند. در آن بازی تاریخی و بی سابقه، تولدو یکی از بهترین نمایش های یک دروازه بان در زمین فوتبال را ارائه کرد.

طرفداری- یکی از به یادماندنی ترین بازی های تاریخ فوتبال، دیدار هلند-ایتالیا در یورو 2000 بود. این بازی احتمالا بهترین عملکرد دوران حرفه ای فرانچسکو تولدو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ایتالیای 10 نفره با درخشش خود به فینال رساند.

با اخراج زامبروتا در دقیقه 34، ایتالیا خیلی زود 10 نفره شد اما با مقاومت فرانچسکو تولدو، آتزوری 120 دقیقه را به سلامت گذراند و بازی به ضربات پنالتی رفت. تولدو در طول بازی موفق به مهار دو ضربه پنالتی از فرانک دی بوئر و پاتریک کلایورت شده بود. در ضربات پنالتی نیز هلندی ها سه ضربه پنالتی را هدر دادند تا تیم دینو زوف به شکل معجزه واری راهی فینال یورو 2020 شود. تولدو در مورد آن دیدار به FCInter1908 گفت:

هلندی ها نمی دانستند چه اتفاقی درحال رخ دادن است. آنها کاملا خودشان را گم کردند. داور (مارکوس مرک) در واقع از هلند به عنوان میزبان حمایت می کرد و ما خودمان را در یک دام بزرگ حس کردیم. شب قبل از بازی به خودم فکر کرده بودم که سرنوشت این دیدار را ضربات پنالتی رقم می زند. گویا این موضوع به من الهام شده بود پس خود را آماده کردم. دیسک های فلاپی را داخل کامپیوتر گذاشتم و به مطالعه نحوه پنالتی زدن هلندی ها پرداختم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • سوت سرنوشت
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد