Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه همشهری به دلیل ممنوعیت انتشار کاغذی روزنامه 17 فروردین ماه 99 را به صورت الکترونیکی منتشر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ شما می توانید برای مطالعه صفحات این روزنامه به آدرس

https://media.hamshahrionline.ir/d/f/hamshahri/index.html

مراجعه کنید و این روزنامه را ورق برنید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روزنامه همشهری کرونا در ایران روزنامه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز_ سه شنبه هفتم فروردین_ آغاز تا روز_ پنج شنبه نهم فروردین_ مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور افزود: ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و گفت: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

وی در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و تصریح کرد: کشاورزان تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 739451

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری در دهم فروردین
  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است