Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروارید طی پیامی درگذشت شاعر و مداح اهل بیت حاج محمود اکبرزاده را به جامعه فرهنگی کشور، شاعران و مداحان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت شاعر و مداح اهل بیت حاج محمود اکبرزاده را تسلیت گفت.

 

متن پیام دکتر مروارید به شرح زیر است:

 

از شمار دوچشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش 

 

حاج محمود اکبرزاده نامی آشنا برای ایران عزیز و خصوصا مردم شریف خراسان و مشهد مقدس است، مجاهدی نستوه و انقلابی که تمام عمر، قلم و قدمش در خدمت اسلام و انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاعری بلند آوازه و پرشور که در اندیشه و کلامش خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت را افتخار بزرگ زندگی اش می دانست، بی شک نام این پیر غلام مخلص و یار دیرین رهبری، در خاطر مردم انقلابی مشهد و خراسان خواهد ماند.

 

اینجانب ضایعه درگذشت شاعر بزرگ و مداح اهل بیت حاج محمود اکبرزاده را به جامعه فرهنگی کشور، شاعران و مداحان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم. از خداوند منان در روزهای پربرکت شعبانیه، علو درجات را برای این خادم اهل بیت خواستارم.

 

                                                جعفر مروارید

                      مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی صدور پیام پیام تسلیت حاج محمود اکبرزاده اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت