Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز اقدامات مختلفی را در راستای مبارزه با این ویروس با مشارکت و همکاری عمومی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز اقدامات مختلفی را در راستای مبارزه با این ویروس با مشارکت و همکاری عمومی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از عملیات‌های انجام‌شده از سوی این قرارگاه جهادی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی ضدعفونی خودرو است. خودروهای عبوری در خیابان اصلی جوادالائمه (ع) و مسجد می‌توانند از این خدمات استفاده کرده و بدنه، دستگیره و درون خودرو ضدعفونی شود.

 

همچنین در طرح غربالگری منطقه پادادشهر هم ضمن تحویل بروشورهای حاوی توصیه‌های بهداشتی، از اهالی این منطقه خواسته شد که در صورت نیاز به ضدعفونی مجتمع‌های مسکونی و اقلام بهداشتی با سامانه مسجد تماس گرفته شود. همچنین به منظور فرهنگ‌سازی استفاده از دستمال کاغذی در آسانسورها، برگ‌های توصیه‌ای برای نصب در ساختمان تحویل مدیر ساختمان می‌شود. طرح اهدای بسته‌های خوراکی به کادر درمان بیمارستان رازی اهواز با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی و مشارکت میدان میوه و تره‌بار الغدیر در حال اجرا است که روزانه ۳۵۰ بسته قبل از ظهر به بیمارستان ارسال می‌شود. نصب روشویی در درب ورودی مسجد جوادالائمه(ع) برای استفاده مردم و ضدعفونی تاکسی‌ها و آژانس‌ها از دیگر اقدامات این قرارگاه جهادی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جوادالائمه ع اهواز مسجد جوادالائمه ع قرارگاه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است