Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اکران فیلم سینمایی «تاپ گان»، فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود به دلیل گسترش چشمگیر کرونا در آمریکا به تعویق افتاد. تاریخ انتشار: 02:00 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۶۲۰

گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اکران فیلم سینمایی «تاپ گان»، فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود به دلیل گسترش چشمگیر کرونا در آمریکا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کروز که به تازگی درخشش خیره کنند‌ه‌ای را با نسخه ششم فیلم «ماموریت غیرممکن ۶» به نام خود کرده بار دیگر و این بار بعد از ۳۰ سال نقش ماوریک در فیلم تاپ گان را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده اخبار از آخرین فیلم تام کروز اینجا کلیک کنید

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» با نام فرعی تک رو هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی تاپ گان ساخته تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است.

به تازگی جنیفر کانلی بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون نوح، مرثیه‌ای برای یک رویا را داشته به جمع بازیگران تاپ گان ۲ پیوسته است.

پیتر کریگ،جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری، اریک وارن سینگر نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه شخصیت‌ها اثر جیم کش نوشته جک ایپس جونیور بر عهده داشته اند. 

پیتر کریگ و جاستین مارس نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و جوزف کوشینسکی کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی "پارامونت پیکچرز" اکران بین المللی فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. گفتنی است به غیر از تام کروز تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و اد هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود فیلم سینمایی تام کروز تاپ گان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | برخورد کروز با اسکله
  • (ویدئو) اوکراین یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را سرنگون کرد
  • موشک «بالستیک» چیست و چه فرقی با موشک کروز دارد؟ (+عکس)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!