Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد خلیلیان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره آخرین شرایط اماکن ورزشی در روزهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: تا به این لحظه از دستورات سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارت بهداشت کشورمان پیروی کردیم و هیچ عقل سلیمی به ما اجازه این کار را نمی‌دهد که رقابت‌های ورزشی را در این شرایط از سر گرفته و به فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی اجازه فعالیت بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان ادامه داد: ما چند راه داریم، یا باید با ترس و اضطراب به کارمان ادامه دهیم و یا یاد بگیریم که چگونه باید با این ویروس جنگید و از شیوع آن پیشگیری کرد و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا به همه‌ی هم میهنانمان کمک کنیم. ما هم از ورزشکاران کشورمان که به عنوان الگوی مردم شناخته می‌شوند درخواست داریم تا مسائل و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین فدراسیون‌های ورزشی نیز در مسیر شکست ویروس کرونا ما را یاری دهند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ادامه داد: رعایت بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از انتقال ویروس و همچنین تقویت بستر آنلاین در اولویت کارهای ستاد ما قرار دارد تا ما بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

خلیلیان درباره زمان از سرگیری رقابت‌های ورزشی گفت: هیچ شخصیتی اعم از پزشک و متخصص، تا ورزشکار و مسئول ورزشی از زمان دوباره از سرگیری رقابت‌های ورزشی خبر ندارد و ما منتظر اخبار آینده درباره با این ویروس و تحقیقات بیشتر بر روی کرونا هستیم.

خلیلیان در پایان درباره امکان حضور دوباره برخی از دوپینگی‌ها و مصدومان در رقابت‌های جهانی و المپیک ۲۰۲۱ گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی را برای ورزشکارانی که دوپینگی بودنشان و یا محرومیتشان از حضور در این رقابت‌ها اعلام شده بود، ایجاد کرد و اگر ورزشکاری تا قبل از برگزاری این رقابت‌ها زمان محرومیت اش به پایان برسد توانایی حضور در این رقابت‌های را دارد و همچنین برخی از ورزشکاران مصدوم نیز می‌توانند با تمرینات خود، آماده حضور در این رقابت‌ها شوند.

آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر از زبان سرپرست کمیته مسابقات کد خبر 497832 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران رقابت های ورزشی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین