Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که اکثریت جامعه این کشور از عملکرد رئیس‌جمهور خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا راضی نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با افزایش شمار مبتلایان و جان‌باختگان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده و تصمیم کاخ سفید برای آغاز به کار مجدد مشاغل در این کشور، نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت در مقابله با این ویروس رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «هیل» نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط شبکه‌های «اِی.بی.سی» و مؤسسه «ایپسوس» انجام شده نشان می‌دهد اکثریت جامعه آمریکا از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور در موضوع ویروس کرونا راضی نیستند.

بر این اساس، ۵۲ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند که نسبت به نظرسنجی مشابه در دو هفته قبل، افزایش ۹ درصدی داشته است.

همچنین ۸۹ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا بسیار نگران هستند.

طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، آزمایش ابتلا به کرونای حداقل ۲۴۰۰۰ نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از ۳۰۱ هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ ۸۱۷۳ در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری است.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش‌های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.

بامداد یکشنبه نیز دولت آمریکا به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالت‌های ویسکانسین و نبراسکا، در این مناطق وضعیت فاجعه اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا نظرسنجی دونالد ترامپ کرونا کووید۱۹ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ