Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@21:27:33 GMT

رشد ۱۹ درصدی صدور جواز تأسیس صنعتی +سند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۷۶۴

رشد ۱۹ درصدی صدور جواز تأسیس صنعتی +سند

تعداد جواز تأسیس صنعتی طی ۱۱ ماهه سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۱۸.۸ درصد رشد داشت.

تعداد جواز تأسیس صنعتی طی 11 ماهه سال 98 به 25 هزار و 456 فقره رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن 18.8 درصد رشد داشته است. در این مدت صدور پروانه بهره برداری صنعتی نیز با افزایش 6.5 درصدی نسبت به 11 ماهه سال 97 به 5 هزار و 892 فقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد جواز تأسیس صنعتی در بهمن ماه سال قبل نیز به 2 هزار و 603 مورد رسید که در مقایسه با دی ماه 98 افت 12.7 درصدی را به همراه داشته است. طی بهمن 98 معادل 654 فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شد که نسبت به دی 98 2.5 درصد رشد داشته است.

 

فارس /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hlg برچسب ها: صدور جواز صنعتی ، وزارت صمت ، اقتصاد ایران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صدور جواز صنعتی وزارت صمت اقتصاد ایران جواز تأسیس صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی برادران امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از واحد نساجی دسترنج رضابافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل ۲۰۰۰ طرح منتخب و بزرگ صنعتی در سطح کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد ۸۰ طرح بزرگ متعلق به استان قزوین است.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بخش طرح‌های صنعتی منتخب استان قزوین خبر داد و افزدد: از مجموع طرح‌های منتخب کشوری ۱۰۰۰ واحد تولید، هم هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش شده تا هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رکورد اشتغال صنعتی کشور سال گذشته با تحقق ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار اشتغال‌زایی شکسته شد، بیان کرد: همان‌طور که امروز مشاهده می‌شود، کمبود نیروی کار امروز به یکی از چالش‌های اصلی واحدهای تولیدی منجر شده و خوشبختانه نیروهای کارگری ما در سال جاری علاوه بر دریافت حقوق توانستند به اشتغال پایدار دست یابند.

برادران اضافه کرد: ما به تازگی خودکفایی صنعت شوینده را جشن گرفتیم و در آینده نزدیک نیز خودکفایی صنعت پلی استر و نخ را جشن خواهیم گرفت، تا جایی که تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در صنایع مختلف جشن خودکفایی داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه صنعت نساجی ادامه داد: بسیاری معتقد بودند که صنایع نساجی ما فرسوده شده و اگر سرپا بماند دستاورد بزرگی است، اما همه مشاهده کردید که در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

معاون وزیر صمت یادآور شد: صنعت نساجی امروز بیش از هرچیز به رقابت با محصولات خارجی نیاز دارد تا بتوانیم میزان قاچاق در حوزه پوشاک را کاهش دهیم، ضمن اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تحقیق و توسعه پروانه دریافت کرده و در حوزه دانش بنیان نیز اقدامات خوبی شده است.

کد خبر 747033

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری