Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:52:44 GMT

مولودی‌خوانی آذری مهدی رسولی در مدح علی‌اکبر(ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۷۹۱

مولودی‌خوانی آذری مهدی رسولی در مدح علی‌اکبر(ع)

‍‍‍‍‍‍

فیلم مولودی‌خوانی مهدی رسولی به زبان آذری به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) منتشر شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکشنبه 17 فروردین و 11 شعبان المعظّم مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام است. ایشان فرزند امام حسین علیه‌السلام و از وارسته‌ترین شیعیان و شاگردان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسولی مداح اهل‌بیت به مناسبت سالروز ولادت با سعادت علی‌اکبر(ع)، به زبان آذری به مولودی‌خوانی در مدح ایشان پرداخته است که فیلم آن را در ادامه تماشا می‌کنید.

گذری بر ویژگی‌های قرآنی حضرت علی اکبر(ع)برنامه هیئت‌های مجازی در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)ماجرای "چلّه‌‌نشینی عظیم قرن" چیست؟

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ماه شعبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه شعبان ماه شعبان مهدی رسولی حضرت علی اکبر ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟