Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای نابودی کرونا تمام کشورهای دنیا با یکدیگر همکاری داشته و بعد از مقابله با این ویروس گام های بلندتری برای احترام به جان انسان‌ها برداشته شود.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درس‌هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کرونا بگیرند، بیان کرد: کرونا یک ویروس ناشناخته است که کل دنیا را در برگرفته و به عبارتی ناتوانی تمام کشورهای دنیا را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابر قدرت هایی نظیر آمریکا که با سیاست های خود علیه بشریت ظلم می کردند، امروز شاهد ناتوانی خود در برابر این ویروس هستند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: تمام کشورهایی که مدعی بودند، امروز با تهدید جدی این ویروس مواجه شده‌اند. این وضعیت فرصت مناسبی برای تمام کشورها و حکام است که در سیاست های خود بازنگری کرده و ارزش جان انسان ها را درک کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: باید برای نابودی این ویروس تمام کشورهای دنیا با یکدیگر همکاری داشته و بعد از مقابله با این ویروس گام های بلندتری برای احترام به جان انسان ها برداشته و امنیت و آرامش را در اقصا نقاط جهان برقرار کنند. این حق مردم است که در تمام نقاط با امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

مرادی در ادامه تاکید کرد: پس از ریشه کن شدن کرونا مهم ترین اولویت مسئولان باید بازسازی اقتصاد و بهبود معیشت مردم باشد. عبور از بحران دارای مراحل پیش بینی، پیشگیری، مبارزه و بازسازی است. باید دقت کرد که مدیریت بحران باید گام به گام پیش رود تا از آن عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان تحریم های آمریکا تمام کشورهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات

سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مسئولیت‌ها در حوزه دارو و بهداشت مشخص باشد و در مسیر انجام وظیفه، دستگاه‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند، گفت: باید موضوعات مبتلا به بخش دارو شکافته شده و به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار گیرند تا راهکارهای لازم برای رفع مشکلات ارائه شود.

وی بیان کرد: بخش‌های مختلف کشور به عنوان قوه عاقله باید برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند و در این زمینه توجیهات قابل قبول نیست.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور اولویت‌گذاری‌ها و تعیین موارد مهم و اولویت دار را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایراد اصلی در اختصاص ارز نیست بلکه مشکل اساسی، لجام‌گسیختگی در ثبت سفارش دارو است بنابراین باید ثبت سفارش‌ها بر اساس نیاز جامعه و اولویت‌های تعیین شده باشد.

دستغیب اظهار کرد: هرچند که اهمیت تامین دارو در کشور بسیار بالاست، اما باید نقش ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده کالاها نیز مشخص و به دیوان محاسبات کشور اعلام شود تا بتوانیم سهم و نقش ارز را در تامین دارو و تجهیزات تعیین و محاسبه کنیم. این کار باعث می‌شود که هم گزارش‌ها واقع‌بینانه‌تر باشد و هم سازمان‌ها در عملکرد خود بهتر عمل کنند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که مصرف نیز مدیریت شود و میزان تخصیص‌ها متناسب با مصرف واقعی جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)
  • حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد
  • ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات