Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدقلی نیک بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: به منظور فراهم ساختن زمینه ادامه تحصیل آن دسته از افرادی که بنا به عللی نتوانسته اند در واحد‌های آموزشی روزانه ثبت نام و ادامه تحصیل دهند، ثبت نام از داوطلبان آزاد پایه ششم ابتدایی و پایه‌های هفتم، هشتم و نهم متوسطه اوّل و طرح جامع پایه نهم درسال تحصیلی ۹۸_۹۹ از ۱۸ فروردین ماه تا ۱۰ اردیبهشت امسال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: دارندگان مدرک قبولی پایه ششم ابتدایی نظام جدید ازسال تحصیلی ۹۲-۹۱ و بعد از آن می‌توانند با رعایت سایر شرایط و ضوابط درپایه هفتم متوسطه اوّل به صورت داوطلب آزاد ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و دارندگان مدارک قبولی پایه‌های هفتم و هشتم هم، درصورت داشتن شرایط می‌توانند به ترتیب درپایه هشتم و نهم به صورت داوطلب آزاد ادامه تحصیل کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ افزود: قبول شدگان پایان دوره انتقال نهضت سوادآموزی و پایه پنجم ابتدایی (نظام آموزشی ۵ ساله) قبل ازسال تحصیلی ۹۱-۹۰ و دارندگان قبولی پایه‌های اوّل، دوم وسوم راهنمایی می‌توانند براساس جدول تطبیق و نحوه ادامه تحصیل دارندگان مدارک تحصیلی دوره‌های مختلف آموزشی به صورت داوطلب آزاد ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

او با اشاره به نحوه ثبت نام داوطلبان آزاد به صورت طرح جامع گفت: به استناد اصلاحیه ماده ۳۳ آیین نامه ارزشیابی تحصیلی دوره راهنمایی (متوسطه اوّل)، دارندگان مدرک قبولی پایه پنجم ابتدایی که مدرک تحصیلی خود را تا سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ کسب کرده باشند و هم چنین دارندگان مدرک قبولی پایه ششم ابتدایی، مشروط برآنکه حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، می‌توانند در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (خردادماه) یا شهریورماه پایه نهم (طرح جامع) به صورت داوطلب آزاد شرکت و در صورت کسب شرایط قبولی، کارنامه قبولی پایه نهم را دریافت نمایند و ملاک محاسبه سن ۱۸ سال تمام اوّل مهرماه است.

او گفت: داوطلبان جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به کارشناسی سنجش و ارزیابی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ادامه تحصیل شهرستان کوهرنگ پایه ششم ابتدایی ادامه تحصیل قبولی پایه پایه نهم طرح جامع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده