Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:32:39 GMT

ضرورت رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۸۴۹

ضرورت رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد ویس‌کرمی منتخب مردم خرم آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر اینکه عدم دخالت نماینده در کار استخدام‌ها و تغییرات در ادارات، مطالبه مردم است و مردم از این دخالت‌ها شکایت دارند، اظهار داشت: مطالبات مردم ما بر مبنای عدالت که همان هدف حکومت اسلامی است، بوده و بنده سر عدالت کوتاه نمی‌آیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان با فشار و درخواست‌های غیر قانونی باعث اختلال در پیشرفت امور شده‌اند در حالی که مدیری که کرامتش حفظ نشود نبایستی از او انتظار اقدام اساسی داشت، عنوان کرد: توصیه به استخدام خارج از روال قانونی حامیان انتخاباتی و اسپانسرهای مالی توسط برخی از نمایندگان از این قبیل و خلاف عدالت و در تضاد با ذات نمایندگی از همه مردم است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه اینترنت استان نسبتاً ضعیف است و بسیاری از مردم نسبت به این موضوع گله مند هستند، افزود: آن تن‌دهی تلفن همراه در بسیاری از نقاط کوهستانی بیرانشهر، بخش پاپی و شاهیوند و حتی در برخی نقاط مرکز استان ضعیف است.

ویس کرمی، بین داشت: شرکت‌های خدماتی وابسته به مخابرات استان گاهی در رسیدگی به خرابی‌های تلفن مردم کوتاهی می‌کنند و پیام‌هایی در این رابطه دریافت کرده‌ایم.

وی، عنوان کرد: قطع ناگهانی تلفن بدون اخطار قبلی و گاهی با مبالغ بسیار پایین نیز یکی از مسائلی است که باید به آن رسیدگی شود چراکه باید طرف مقابل که مردم هستند و مشکلاتی که ممکن است با قطع ناگهانی تلفن و اینترنت برای آنها ایجاد شود، نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4892325

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی شرکت مخابرات لرستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری سیلاب روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی