Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در دستوری به وزیر بهداشت اعلام کرد تمامی فعالیت‌های اقتصادی از تاریخ ۲۰ فروردین باید با پروتکل آغاز شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت رئیس جمهور وزیر بهداشت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد.

مرحمتی در گفت وگو با ایسنا- افزود: اکنون فضای توسعه و سازندگی در استان کاملا مهیا است و دشمنان قصد جلوگیری این شتاب را در استان دارند.

معاون استاندار گفت: سیستان و بلوچستان در همه شاخص ها رشد داشته و دولت نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.

مرحمتی افزود: حملات کور گروهک های تندروی تروریستی در استان بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: وزیر کشور در راستانی بررسی کامل مسائل استان بویژه در بخش اقتصادی به استان سفر کرده است.

همچنین وزیر کشور در جمع خبرنگاران استان گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند مانع ایجاد کنند.

احمد وحیدی اظهار کرد: بررسی وضعیت امنیتی و حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وی افزود: تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان هستند.

وزیر کشور ادامه داد: برنامه های بسیار خوبی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان در حال انجام است که دشمنان و ترویست‌های اجاره ای به دنبال پیشگیری از این اقدامات هستند که بررسی این موضوعات در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور همچنین شامگاه شنبه 24 فروردین در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه در محله سلمان فارسی حاشیه شهر زاهدان افزود: سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه احداث فضاهای آموزشی این استان داشته ایم، به طوری که ۱۵۰۰ کلاس درس افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که امروز از تعدادی از آنها بازدید داشتم.

وی با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به سیستان و بلوچستان داده شده است، گفت: دولت اهتمام ویژه ای به امر آموزش این استان دارد.

وزیر کشور افزود: هم اینک ساخت ۱۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضاهای آموزشی استان را به میانگین کشور برساند.

وحیدی تاکید کرد: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • فعالیت ۱۷۱ خانه بهداشت در سطح استان یزد
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • لحظه صدور فرمان شروع عملیات حمله به اسرائیل با دستور سرلشکر سلامی + ویدئو
  • (ویدئو) لحظۀ شروع عملیات سپاه با دستور سردار سلامی
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد
  • ارتش اسرائیل از وحشت دستورالعمل‌های جدید صادر کرد
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!