Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:18:04 GMT

نظر عضو اتاق اصناف ایران در مورد چگونگی تحقق شعار سال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۹۱۹

نظر عضو اتاق اصناف ایران در مورد چگونگی تحقق شعار سال

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در این هیئت بهره دو رقمی تسهیلات بانکی را از جمله موانع جهش تولید دانست و پیشنهاد کرد که برای محقق شدن شعار امسال، برای تولیدکنندگان بسته حمایتی در نظر گرفته شود.

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه جهش تولید با بهره دو رقمی وام‌های بانکی محقق شدنی نیست، تصریح کرد: ساختار سیاست‌های سیستم بانکی در حال حاضر به نفع تولید کنندگان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک ها برای محقق شدن جهش تولید باید وام‌های کم بهره پرداخت و از تولیدکنندگان حمایت قاطع کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور در راستای حمایت از تولید، اعطای معافیت مالیاتی را از جمله وسایل دیگر کمک به تحقق جهش تولید برشمرد.

درستی در پایان اظهار کرد: دولت باید بسته‌های حمایتی، معافیت‌های مالیاتی و کنترل قاچاق را در دستور کار خود قرار دهد و از تولیدکنندگان کار درست و جدی بخواهد تا جهش تولید در عمل محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال جهش تولید اتاق اصناف ایران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند