Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وکاله الصحافه الیمنیه، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دفع پیشروی نیرو‌های متجاوز ائتلاف سعودی که به سمت ارتفاعات کوفل در شهر صرواح در استان مارب در حال حرکت بودند، ضربات سنگین جانی و تجهیزاتی را به آنان وارد و بیش از ۸۰ نفر از آنان را کشتند و زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید الدستوری، فرمانده تیپ ۳۱۰ و رئیس این عملیات و سرتیپ خالد الجماعی، فرمانده تیپ ۷۲ از نیرو‌های منصور هادی در این حمله به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که جنگنده‌های متجاوز سعودی در چندین نوبت منطقه صرواح را بمباران کردند.

پیش‌تر منابعی در بین قبایل یمن در استان مارب در مرکز یمن از کشته و زخمی شدن شماری از افسران متجاوز سعودی در حمله موشکی بالستیک خبر دادند و اعلام کردند چند بالگرد سعودی به منطقه و پایگاه نظامی تداوین اعزام شده و جسد افسران و نظامیان خود را به داخل عربستان منتقل کرده است.

منابع قبیله‌ای در استان مارب گفتند که زخمی‌های حمله موشکی به منطقه الودیعه یمن منتقل شده‌اند.

پیش از این نیز رسانه‌های یمنی اعلام کردند انفجاری شدید در مسیر حرکت کاروان فرماندهی نیروهای متجاوز سعودی در جنوب یمن روی داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ یمن ائتلاف سعودی تحولات یمن متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم) گیر کردن سر یک سگ در چرخ خودرو (فیلم) لحظات وحشتناک فرو ریختن پل رانسیس اسکات در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند