Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:32:45 GMT

اتومبیل الکتریکی جدید مک‌لارن دیده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۰۲۱

اتومبیل الکتریکی جدید مک‌لارن دیده شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سلسله مراتب شرکت مک‌لارن، سری اتومبیل‌های اسپرت در پایین‌ترین قسمت‌ بعد از خودروهای اصلی‌تر مانند 540C و 570C قرار دارند.

شرکت مک‌لارن قصد دارد تا یک عضو جدید را به خانواده اتومبیل‌های خود در اواخر سال جاری اضافه کند. مسئولان این شرکت قصد دارند تا مدل‌های هیبریدی را تولید کنند که از نمونه‌های حال حاضر الکتریکی شده شرکت ارزان‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات اتومبیل جدید شرکت مک‌لارن

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، خودروی جدید شرکت مذکور در حال حاضر نام مشخصی را به خود اختصاص نداده است. طبق اطلاعات به دست آمده این اتومبیل پلاگین هیبریدی قرار شده تا از موتور دو قلو توربوشارژ V6 بهره‌مند باشد که همراهی یک موتور الکتریکی را نیز با خود دارند. گفتنی است که تمامی مدل‌های حال حاضر شرکت مک‌لارن از موتور V8 ۳.۸ الی ۴.۰ لیتری برخوردارند در نتیجه این اتومبیل الکتریکی جدید اولین خودرویی خواهد بود که ارتقایی به خود ندیده و به یک نمونه ۶ سیلندری تبدیل شده است.

مدیرعامل این شرکت در سخنان اخیر خود مدعی شده که الکتریکی کردن اتومبیل‌های شرکت نه تنها قدرت خودرو را افزایش می‌دهد از تولید گاز‌ّهای گلخانه‌ای نیز می‌کاهد. این شخص در ادامه از پرداختن به هرگونه جزئیاتی درباره اتومبیل جدید شرکت خودداری کرد اما اظهار داشت که افزایش وزن خودرو به دلیل قراردهی موتور‌های جدید، توسط اعمال اقدامات و بروزرسانی‌های دیگر خنثی شده است. جنز لاندمن همچنین در صحبت‌های خود گفت:" خوشبختانه ما در طی ساخت این اتومبیل با محدودیت قیمتی مواجه نشدیم، مشتریان ما بهترین‌ها را می‌خواهند و ما در نتیجه می‌خواهیم همین را در اختیارشان قرار دهیم".

به نظر می‌رسد مدل جدید اتومبیل‌‌های الکتریکی شرکت مک‌لارن دامنه محدودی مطابق با ۳۲ کیلومتر را می‌توانند با قدرت برقی خود طی کنند که این ارتقای بسیار بالایی نسبت به مدل‌های دیگر نیست. این اتومبیل جدید قسمتی از برنامه تجاری Track25 شرکت مک‌لارن است که سرمایه گذاری مطابق با ۱.۴۸ میلیارد دلار را به خود اختصاص می‌دهد. این برنامه قرار شده تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۸ خودرو را به جهان اتومبیل‌سازی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازان خارجی خودروسازی خارجی شرکت م شرکت مک لارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ ­به نقل از­وبدا، این تجهیزات به طور قابل توجهی ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس را افزایش خواهد داد. اقلام اهدایی قرار است در استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان توزیع شوند. دستگاه دفیبریلاتور می‌تواند نجات بخش زندگی در هنگام ایست قلبی ناگهانی باشد. این وسیله ریتم ضربان قلب را به طور موثر پایش کرده و با ارسال شوک‌های الکتریکی عملکرد طبیعی قلب را احیا می‌کند. طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که با حداقل آموزش پزشکی می‌توان از آن استفاده کرد و به این دلیل برای تیم‌های پاسخ به فوریت‌های پزشکی بسیار با ارزش هستند. دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با اهدای این دستگاه ها، عنوان کرد: با افزایش فراهم بودن دفیبریلاتور، امدادگران و پرسنل اورژانس در استان‌های مربوطه برای ارائه مراقبت‌های مؤثر و به موقع به افراد نیازمند مجهزتر خواهند شد. وی همچنین گفت: اهدای این تجهیزات، که به طور مشترک از سوی دفتر کمک‌های انسانی اتحادیه اروپا تامین مالی شده است، تاکیدی است بر تعهد ما نسبت به تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات پزشکی اورژانس برای جمعیت‌های آسیب پذیر. گفتنی است، این پروژه در راستای ماموریت سازمان جهانی بهداشت، یعنی تضمین دسترسی همگانی به خدمات باکیفیت سلامت، به ویژه در مناطقی که با بحران‌های انسانی مواجه هستند، انجام گرفته است. هدف نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران این است که از طریق توانمندسازی نهاد‌ها و ارائه دهندگان خدمات سلامت محلی به ارتقای تاب آوری و پایداری نظام سلامت در استان‌های هدف کمک کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا