Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، "سپاهیان" بخشدار بخش مرزی بم ‌پشت سراوان با صدور پیامی شهادت اسماعیل قلندرزهی (حقداد) بسیجی غیور و خدوم طرح امنیت در میل ۱۷۱ آسکان این بخش را تسلیت گفت.

در این بیانه آمده است: «عزت،‌ سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران‌اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، غیرت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌شک بخش عظیمی از آرامش و امنیتی که امروز در این خطه‌ی مرزی برقرار است، حاصل تلاشهای شبانه‌روز و خستگی ناپذیر سپاه پاسداران، بسیجی ‌های طرح امنیت مرزی است که در قدم به قدم گستره نوار مرزی حضور دارند و عرصه را بر نااهلان تنگ کرده و فرصت جولان را از آنان گرفته‌اند و در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب و ملت بزرگ ایران نموده‌اند. «شهید والا مقام، شهید اسماعیل قلندرزهی» بسیجی بلوچ، غیور طرح امنیت مرزی که در صف شهدای ایران اسلامی جا گرفت‌.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت این مرزدار غیور و مجاهد عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت که جان خود را خالصانه فدای امنیت ملت کردند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدظله العالی»، مردم شریف و شهیدپرور بخش مرزی بم‌پشت سراوان و بویژه خانواده شهدای معزز تسلیت عرض‌نموده و برای بازماندگان و خانواده‌ی این شهید والامقام صبرجمیل و اجر جزیل از خدای متعال مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شهید فرهمند تیل با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار حضور فعال داشت و سرانجام در جبهه غرب کشور هنگام مأموریت و انجام وظیفه به شهادت رسید. تحصیل و اشتغال  روحیة حق‌جوی او بیش‌ازپیش رو به‌سوی حق‌گرایی نهاد و از دام‌های که رژیم ستم‌شاهی به‌انحاءمختلف برای جوانان این مرزوبوم گسترده بود دوری جست.
در زمان رژیم ستم‌شاهی براثر فقر مالی و وضع اقتصادی پائین و نبودن امکانات فرهنگی و فاقد فضا‌های آموزشی از درس‌خواندن و ادامة تحصیل محروم گشت و موقعیت ایجاب کرد که بعد از کلاس چهارم ابتدائی از ادامه تحصیل باز بماند. بعد از آن به شغل آزاد مشغول شد، بیشتر اوقات برای معاش خانواده از شهری به شهر دیگر و از مکانی به مکان دیگر برای کارگری و مایحتاج زندگی در تکاپو بود. در ماه‌های مبارک رمضان با زبان روزه در گرمای سوزان تابستان کار می‌کرد و این سختی و مشقت را به جان پذیرا بود.  خصوصیات اخلاقی شهید فرهمند در تمام دوران زندگی خود را بااخلاق اسلامی آراسته بود و حق‌پرست و خداجویانه عمل می‌کرد و وی از روحیة بسیار خوبی برخوردار بود صبور، قانع، آرام، ساکت و سالم و مورد اطمینان همة اطرافیان خود بود و در کار‌هایش بسیار خونسرد و بادقت و مستحکم بود.  در دوران جوانی با زحمت و رنج بسیار دست‌وپنجه نرم کرد. شهید فرهمند ازدواج کرد تا بدین صورت سنت رسول ا... را به‌جای آورد و ثمرة این ازدواج دو فرزند (یک پسر و یک دختر) که از خود به یادگار گذاشته است.  زندگی در حیات او به همین طریق سپری شد تا شروع انقلاب اسلامی ایران به رهبری منجی عالم بشریت حضرت امام خمینی (ره) و مبارزة ملت همیشه در صحنة ایران بخصوص جوانان دلیر، شجاع و استقلالشان با شهادت و خط‌شکن تاریخ استان محروم و شهیدپرور کهگیلویه‌وبویراحمد. الفبای مبارزه  شهید فرهمند در این دوران الفبای مبارزه را می‌آموخت و در برنامه‌های جمعی و شرعی که با شرکت دوستان، آشنایان و گروه‌های مسلمان و انقلابی تشکیل می‌شد شرکت فعال داشت شهید فرهمند توانست با شرکت در این سری مطالعات جمعی و جلسات اسلامی، و انقلابی زیر بنائی تفکر مذهبی خود را غنا بخشد خود را برای فردای انقلاب آماده سازد. خودسازی شرکت در برنامه‌های خودسازی و کوهنوردی و انجام عملیات دشوار، از سوژه‌های موردعلاقه او بود. به طوری که بسیاری از دوستان و همسر و آشنایان هم‌دورةو به‌خاطر اخلاق اسلامی و پیمان دوستی، راهنمائی‌ها و ارشادات خداپسندانة او جذب این‌گونه عمل‌ها و برنامه‌های انقلابی در جبهه‌ها و دوران‌های انقلاب شده بودند. در اکثر تظاهرات و راهپیمایی‌ها و دعا‌ها شرکت فراوان داشت و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته بود، شهید فرهمند باذوق و شور فراوان به اسلام و امام عشق می‌ورزید و بار‌ها بدین سبب تا پایان دست از مبارزه بر نداشت و زیر بار ظلم و ستم نرفت. با بروز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار فرهمند سر از پا نمی‌شناخت و به فرمان امام و تشکیل ارتش بیست میلیونی و بسیج همگانی برای دفاع از مرز و بوم کشور جمهوری اسلامی ایران در بسیج همگانی ثبت نام و آموزش‌های لازم و تاکتیکی را سپری کرد.  روانة جبهه‌های حق علیه باطل شد و چندین بار با شوق و شوری که از امام و انقلاب داشت و برای ادای دین خود و ادامة خون همرزمان خود عازم جبهه‌های غرب و جنوب کشور شد و با بعثیان کافر پیکار می‌کرد و عشق به شهادت او را به مبارزه مشغول کرده بود.  شهادت در عملیات جان‌سوز و دشمن‌شکن بوستان شرکت داشت و بعد از فتح بوستان برای مدتی به خانه آمد، اما روحیه شهادت طلبانه او امان نداد و برای سومین بار به آنچه آرزو داشت دست یافت و سرانجام در مرداد سال ۶۱ در جبهه غرب کشور هنگام مأموریت و انجام وظیفة شرعی خود لطف خدا شامل حال او می‌گردد و پیام خدا را لبیک گفته و به سوی خدا به خیل عظیم شهداء پیوست و پیکر مطهرش را در زادگاهش به خاک سپردند.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم