Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:57:17 GMT

هوادار فوق سنگین پرسپولیس بعداز جراحی درگذشت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۱۷۰

هوادار فوق سنگین پرسپولیس بعداز جراحی درگذشت+عکس

محسن پورمحمدی یکی از علاقه‌مندان به فوتبال که ازجمله طرفداران پرسپولیس و به ویژه علی کریمی بود، ظهر دیروز شنبه درگذشت.

 

این هوادار فوتبال قمی که ۲۹ سال سن داشت، در یک بازی خانگی تیم صبا مقابل پرسپولیس که در تاریخ بیست و هشتم بهمن‌ماه ۹۰ برگزار شد، به ورزشگاه یادگار امام رفت و ضمن تماشای این دیدار، مورد استقبال مصطفی دنیزلی سرمربی و تمام بازیکنان ازجمله علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار گرفت.

 

 

وی همواره از علاقه زیاد خود به علی کریمی صحبت می‌کرد که این کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز پیراهن‌اش را به یادگار به این هوادار خود هدیه داده بود. ضمن اینکه علی پروین و علی دایی نیز پیراهن‌هایی به یادگار به او داده بودند.

 

محسن پورمحمدی که از بیماری شدید چاقی رنج می‌برد، روز گذشته یک عمل جراحی داشته ولی ظهر امروز شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

 

 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا هوادار پرسپولیس فوت هوادار پرسپولیس علی کریمی تابناک ورزشی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز