Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه رضایی، مهاجم ملی‌پوش تیم شارلروا که با وجود تعطیلی مسابقات لیگ بلژیک هم‌چنان در این کشور حضور دارد، در قرنطینه تولد ۲۸ سالگی خود را جشن گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی ، مهاجم سابق تیم‌ استقلال و فعلی شارلروا بلژیک که این روزها مانند بقیه در قرنطینه به سر می‌برد تولد خود را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی، مهاجم ملی‌پوش تیم شارلروا که با وجود تعطیلی مسابقات لیگ بلژیک هم‌چنان در این کشور حضور دارد، در قرنطینه تولد ۲۸ سالگی خود را جشن گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم شارلروا بلژیک کاوه رضایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه