Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:29:08 GMT

ترامپ: مرگ‌های زیادی در راه است!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۳۴۳

ترامپ: مرگ‌های زیادی در راه است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا که در روزهای آغازین شیوع کرونا، سعی به نادیده گرفتن تبعات آن داشت؛ اکنون به شهروندان این کشور هشدار داده که در روزهای آتی شاهد جهش بزرگی در شمار قربانیان این ویروس خواهیم بود.

وی ۲ هفته پیش رو را به لحاظ شیوع کرونا در آمریکا، بسیار سخت ارزیابی کرد و مدعی شد: مرگ‌های زیادی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ترامپ همچنان انتقادها درباره شیوه پاسخگویی دولت واشنگتن به ویژه از باب تهیه دستگاه‌های تنفسی برای بیماران کرونایی را رد کرد و مدعی شد برخی ایالات بیش از نیاز خود طلب می‌کنند که این ناشی از ترس آنها از کاستی‌ها است.

آمریکا با ۳۰۶ هزار مبتلا و ۸ هزار و ۳۰۰ قربانی، صدرنشین کشورهای آلوده به کرونا است و تخمین زده می‌شود که حتی با رعایت اصول قرنطینه نیز، شمار قربانیان این کشور به یکصد تا ۲۴۰ هزار نفر افزایش یابد.

کد خبر 4892335 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه فلسطین سوریه افغانستان قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است