Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از منطقه آزاد کیش، علی فائقی طی حکمی از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش؛ منصوب شد. جلسه معارفه باحضور سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و محمد پورسینا مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ شنبه شانزدهم فروردین در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فائقی سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش؛ محوریت فعالیت‌های دبیرخانه این شورا را پیشگیری، مقابله با مواد مخدر و حفظ آرامش و امنیت کیشوندان و گردشگران برشمرد و گفت: در آینده نزدیک با ریشه‌کن شدن این مواد خانمان‌سوز می‌توانیم  جزیره کیش را  به‌عنوان الگوی جزیره پاک در سطح کشور ایران اسلامی مطرح کنیم.

فائقی در ادامه سخنان خود به آیه شریفه؛ «وَلَا تُلْقُوا بِأَیْدِیکُمْ إِلَی التَّهْلُکَةِ»، با دست خویش خود را به هلاکت نیفکنید، اشاره داشت و خاطر نشان کرد: حفظ جان اقشار مختلف جامعه ضمن این‌که آرامش را در جامعه حاکم می‌کند باعث برقراری امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری نیز خواهد شد.

گفتنی است در حکم صادره شده از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، خطاب به علی فائقی آمده است: پیرو موافقت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش منصوب می‌شوید.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده است با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

۴۶

کد خبر 1372753

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سازمان منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در استان خوزستان به منظور مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ابتدا باید کار فرهنگی و اجتماعی و سپس کار مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی نیز اقدامات کم هزینه‌تر و جامعه سالم‌تر خواهد بود، افزود: نباید اجازه دهیم به دلیل آگاهی کم و آموزش کم، فردی در جامعه معتاد شود و بعد سراغ جمع‌آوری معتاد متجاهر یا مقابله با قاچاقچیان برویم.

نجاتی بیان کرد: میزان اعتبارات در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در مقابل کارهایی که انجام می‌شود، ناچیز است و تلاش برای افزایش اعتبارات در حال انجام است؛ البته باید توجه شود که اعتبارات در محل خود هزینه شوند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت گفت: در راستای مقابله با مواد مخدر، اولویت ما انجام کار فرهنگی است و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم. جمعیت هدف ما دانش‌آموزان و اولیا هستند که باید ارتباط اولیا با مسؤولان فرهنگی امر مبارزه با مواد مخدر نزدیک‌تر شود تا نوجوانان و جوانان مصون بمانند.

وی افزود: انجام کار فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و سایر ابعاد به ما کمک می‌کند. برنامه متمرکز ما امسال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان و اولیا است. لذا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این کمیته راهکارها ارائه و سیاست‌گذاری خوبی انجام شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی، کارهای فرهنگی خوبی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان انجام دهیم.

کد خبر 6081033

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر