Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- اعضای هیات مدیره و سرمربی پرسپولیس در نشست خود تاکید کردند که پس از پایان ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شود.

امروز و در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای میان مهدی رسول‌پناه سرپرست، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اعضای هیات مدیره، یحیی گل‌محمدی سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، درباره مشکلات باشگاه بحث شد و رسول پناه گزارشی از روند باشگاه پرسپولیس در اختیار حاضرین قرار داد.

پیگیری مسابقات لیگ برتر سوژه بعدی نشست امروز سرخپوشان بود و حاضرین تاکید کردند پس از پایان ویروس کرونا مسابقات برگزار شود.

در این جلسه همچنین درباره برنامه‌های تمرینی تیم تا پیش از شروع مجدد لیگ بحث شد و سرمربی و مدیر تیم موارد مدنظر و نیازهای خود را با مدیریت باشگاه در میان گذاشتند.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد که این فلسطینی‌ها هستند که باید رهبران خود را انتخاب کرده و سرنوشت‌شان را تعیین کنند.

وی در ادامه افزود: مذاکرات ما با آمریکا در چارچوب درخواست برای آتش بس در غزه صورت می‌گیرد.

پیش از این وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «فؤاد حسین» وزیر خارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب در سطح وزرا در قاهره شرکت کرده است.

وی در این نشست بر تداوم حمایت عراق از مقاومت ملت فلسطین در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم در نوار غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه عراق در این نشست تصریح کرد که کابینه این کشور با تخصیص ۲۵ میلیون دلار به آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) موافقت کرده است.

فؤاد حسین تاکید کرد که کمک رسانی به این آژانس در کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین از طریق تهیه تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه تأثیر زیادی دارد.

کد خبر 6062910

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی