Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ادامه نامه نگاری AFC درباره برخی ایرادها در انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون، موجب برگزاری جلسه هیات رئیسه برای حل و فصل این مسائل شده است.

 نخستین تغییرات در فدراسیون فوتبال و انتخاب دبیرکل جدید این مجموعه با دردسرهای زیادی همراه بود که بخش اعظمی این ماجرا مربوط به سهل انگاری در اجرای قوانین و برخی اختلافات در هیات رئیسه مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بعد از انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال که در نهم فروردین اتفاق افتاد، کنفدراسیون فوتبال آسیا برخلاف ادوار گذشته، به یک باره از برخی تخلفات مطلع شد و تاکنون در سه نامه مختلف بر ضرورت رفع این ایرادها و همچنین مردود اعلام کردن جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب نبی به جای شکوری تاکید کرده است.

فدراسیون در ابتدا پاسخ دو نامه AFC را با اسناد و مدارک خود جواب داد که مطالعه اطلاعیه فدراسیون فوتبال حاکی از وجود برخی نواقص در آن دارد و به راحتی می توان پی برد که AFC با این اسناد قانع نمی شد.

*سومین نامه AFC با چاشنی تهدید

در پی پافشاری فدراسیون فوتبال روی مواضع خود، کنفدراسیون فوتبال آسیا مجددا روی مواضع خود تاکید کرد و گفت که در حال حاضر شکوری را دبیرکل می داند و از همه مهمتر در این نامه تاکید شده که پاسخ های فدراسیون فوتبال قانع کننده نبوده و این فدراسیون فوتبال ایران سوتفاهم‌ها و تفسیرهای اشتباهی از نامه‌هایی که AFC ارسال کرده، دارد!

*برنامه ریز برای برگزاری جلسه هیات رئیسه برای رفع مشکل

در پی ارسال سومین نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اکنون فدراسیون در تدارک برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران این فدراسیون در روز دوشنبه است تا هر چه زودتر ایرادهای انتخاب دبیرکل جدید برطرف و مدارک لازم تهیه شود.

حتی این امکان وجود دارد که با چراغ سبز شکوری برای حل ماجرا، مجددا جلسه هیات رئیسه با حضور او به عنوان دبیرکلی که AFC آن را قبول دارد، تشکیل شود و با اخذ موافقت سایر اعضای هیات رئیسه، دبیرکلی مهدی محمدنبی نهایی شود.

بدون شک فدراسیون فوتبال در وهله‌ی کنونی مسائل مهمتری از جمله اصلاح اساس نامه، رفع مشکلات مالی، برگزاری انتخابات و تصمیم گیری درباره سرنوشت لیگ برتر زیر سایه کرونا دارد که مجالی به طولانی شدن انتخاب دبیرکل جدید نمی دهد.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال جلسه هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی از حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز خبر داد.

علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • نامه بیش از ۲ هزار روانشناس به دبیرکل سازمان ملل برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن