Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از روز ۳۰ بهمن ۹۸ که ۲ روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده بود، به محض تشخیص وجود ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشورمان بلافاصله موضوع را به اطلاع مردم رسانده و تدابیر لازم را برای مقابله و مهار این ویروس اتخاذ کردند. تاریخ انتشار: 08:00 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۹۶۴ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ از روز ۳۰ بهمن ۹۸ که ۲ روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده بود، به محض تشخیص وجود ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشورمان بلافاصله موضوع را به اطلاع مردم رسانده و تدابیر لازم را برای مقابله و مهار این ویروس اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در طول ۴۷ روز گذشته، اقدامات مختلفی از سوی مسئولان به ویژه وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برای مهار و مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز چندین نوبت از این اقدامات تشکر کرده‌اند.   بیشتر بخوانید:
جهان پس از کرونا؛ جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح آخرین اقدامات مقابله با کرونا را با میزان بخوانید:   تهیه نقشه راه برای مقابله با کرونا در کرمانشاه/ احداث نقاهتگاه برای مبتلایان توسط ارتش و سپاه ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۲۹

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در اولین گام برای مقابله با کرونا یک نقشه راه تهیه کردیم، گفت: این نقشه راه دو ماهه و برای ۱۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تدوین شد و مطابق با آن پیش می‌رویم. دو نقاهتگاه ۵۰۰ نفره برای مردان و ۱۵۰ نفره برای بانوان توسط سپاه و ارتش تدارک دیده شده است.

تهیه نقشه راه برای مقابله با کرونا در کرمانشاه/ احداث نقاهتگاه برای مبتلایان توسط ارتش و سپاه

روند نزولی بیماران کرونایی در شمال کشور/ همکاری مردم با مسئولان مطلوب است ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۲۸

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند، بهبود یافته‌اند و ورودی بیمارستان‌ها هم در مناطق شمالی کاهش پیدا کرده است.

روند نزولی بیماران کرونایی در شمال کشور/ همکاری مردم با مسئولان مطلوب است

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت مقابله با کرونا برای مقابله نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد

 آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دیدار نوروزی با سیدمحمد آقامیری استاندار قم عنوان کرد: اقدامات استانداری قم قابل تحسین بوده چراکه خدمت‌رسانی در اولویت آنان قرار دارد.

امام جمعه تهران بیان کرد: گزارش استاندار قم نشان دهنده این موضوع است که مدیریت استان قم بر ریل توسعه زیر ساخت‌ها و معطوف کردن مشکلات حرکت می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از پیشرفت‌های مثبت استان قم، عنوان کرد: امیدواریم این روند مثبتی که در استان قم رقم زدید و امروز با افتخار از آن سخن می‌گویید؛ امسال هم ادامه دار و افزایشی باشد تا مشکلات مردم حل و سفره آنها گسترده‌تر شود.

در ابتدای این دیدار استاندار قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان و برنامه‌های امسال استانداری در قم ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران